I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Be Kind Rewind [22 feb -08]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-02-22 09:24

Be Kind Rewind [22 feb -08]

Surfade in på youtube och fick se denna trailer

Jack Black och Mos Def m.m.

Vad säger ni? Kan detta bli något? Michel Goundry som skrivit och regisserat.. Det borde göra att detta kan bli vårens komedi! :)

http://www.bekindmovie.com/

"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"

2008-02-22 09:28
tror den kan vara riktigt bra, det är den och "forgetting sarah marshall" som jag mest ser fram emot just nu
http://www.sthlmmd.se

2008-02-22 12:46
Jag hoppas att jag har fel men det ser ju riktigt dålig ut om man kollar trailern.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2008-02-24 12:22
jag tror att den är riktigt bra den här, vad jag har sett osv..
While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>

2008-02-24 12:44
De flesta som har sett den säger att den är så där, men jag vet inte vad de förväntat sig riktigt. Ser fram emot att se den, Jack Black är riktigt skön. :D
jagvillocksåhaenblog.com
Lyricist

2008-02-24 13:41
jag tcyker den ser ut att va så dålig att den blir bra :P kommer nog sitta o skratta länge åt den här filmen för vetycker inte att hela konceptet bara är fult? om jag inte missförstog det så spelar dom in egna versioner på kända filmer? hahaha xD
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2008-02-24 14:30
Kollar på den just nu... riktigt rolig faktiskt! Michel Gondry är en påhittig regissör och sen har ju Mos Def skönt samspel med Jack Black!

watch-movies.net, för den som är nyfiken (Och inte räds smygfilmade upptagningar).

Här är Gondrys swedade trailer, till sin egna film!
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-B0dJQ35rDs&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/-B0dJQ35rDs&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

Fan, jag glömde av...<object width=" title="" class="" />
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

Kan nån fixa trådarna åt mig? Det gick inte så bra.

2008-02-24 15:30
Såg inte så jävla hett ut men jag gillar Michael Gondry och jag gillar Jack Black så hoppas ändå på en schysst rulle.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!

2008-02-24 17:53
Hehe den verkar rolig, bara det inte förvandlas till en film som blir sjukt seriös i slutet
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-02-24 19:27
Såg den nyss, det är årets feelgood-film! Blev glad av slutet!

2008-04-25 03:35

Sag den i helgen pa bio och tyckte den var HEEELT klockren, skonaste komedin jag sett pa aratal! Valdigt charmig och varm samtidigt som den var fylld med flummiga flamsgrejer. Jag alskade den, men tror inte att alla skulle forsta sig pa den.

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-04-25 03:41

tillagger en grej. Har inte sett Eternal Sunshine Of The Spotless Mind men jamfort med Science Of Sleep sa var den har myyycket mindre utflippad. Kanns som att den va mer anpassad att passa en bredare publik.

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-04-25 11:06

känns ju sjukt feelgood och både science of sleep och eternal sunshine är ju grymma så kan ju vara något.. verkar ju vara jävligt feelgood iallafall vilket är bra ibland :)

2008-04-25 11:36
helt klart sevärd.

nu väntar jag på forgetting sarah marshall, precis som någon annan sa längre upp i tråden.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2008-04-25 13:54
Jag blev skitbesviken.Den känns alldeles för slätstruken för att vara regisserad av Gondry. Men jag tror att det mycket beror på manuset, för skådespelarinsatserna tycker jag håller väldigt hög klass, Jack Black är lika bra och absurd som alltid.

2008-04-25 14:20
Verkar vara skit rolig, måste se den när jag orkar gå på bio
Producent

2008-04-27 13:13
Ja tror den kommer bli shit rolig... längtar tills den dyker upp!
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.