I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Antalet snutar under utryckning i Cops.

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2008-01-29 19:27

Antalet snutar under utryckning i Cops.


Även fast det är det tråkigaste jävla programet som sänds på tv, så är faktiskt ganska kul ibland. Jag tycker att snutarna som är med är jordens jävla töntar. De framstår som fega töntar som är rädda för alla som inte har en polis-outfit på sig.

En annan sak som är otroligt underhållande är att se hur lite det verkar finnas att göra för en snut i USA. En snut kanske ha gripit 2 snubbar för fortkörning och ringer för backup. I nästa scen ser man 5 snutbilar i parkerade en bit bort och 10-12 snutar står och gör ingenting.
Så vidare inte en snubbe börjar tjaffsa emot lite på en snut, då alla 10 ska brotta ner snubben på marken, knäa han i ryggen och nacken för att sen fråga: "Who's hand is this?" när de ska sätta på den kriminella handklovar.

Igår så fick en snut en samtal om att en snubbe stod och hotade med att ta livet av sig, han höll en kniv mot magen och skrek att han ville se sin pappa innan han dog. 25 snutar kom till platsen, alla hade tårgas och två snutar hade en tazer på sig. Men ingen gjorde nått. de bara stod där i en halvcirkel runt honom och darrade. Det var inte förens en snut kom på att de kunde ringa SWAT(!!!) för att lösa hela problemet. En snubbe från SWAT anlände då till platsen, tog på sig alla möjliga kroppsskydd och smög runt bakom killen och tazeade honom i rygen. Alla 25 övriga snutar hoppade sen på killen och försökte göra sig nyttiga.

Man kan ju skriva et hur långt jävla inlägg som helst om dessa muppar till snutar, men jag slutar nog här och fortsätter kolla nu när 6 snutar står och omringar en full naken snubbe som sitter mot en vägg helt däckad.

Varförså många snutar hela tiden? Är de töntar? Hjälp mig.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.