I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Serie] Meerkat Manor.

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2008-01-19 17:17

[Serie] Meerkat Manor.


Om man som de flesta seriekåta lirare där ute i internetvärlden har sett varenda serie som finns. Allt från 24 till The Office, Dexter och Jericho så kan det vara skönt att komma iväg från den "riktiga" serievärlden.
Därför tänkte jag tipsa om en dokumentärserie från Animal Planet som jag fått upp ögonen för.

Meerkat Manor

Meerkat Manor är en serie om surkaternas hårda, tuffa men ändå otroligt facinerande liv i Afrikas öken. Vi får följa The Whiskers Family och deras hårda resa som förljer varje gång solen går upp. Allt från hot från andra djur, gängkrig mellan andra surikatfamiljer, och familjekriser.

Nu kanske det låter löjligt att följa en serie om djur. Men det är faktiskt jävla intressant. Surikater är nog det ballaste djuret därute, och är väldigt underhållande att se på.

Så, ge serien en chans, bara på kul liksom och jag lovar att du fastnar. Söta små djur det här :)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.