I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

24 säsong 7 tråd!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-01-12 17:50

24 säsong 7 tråd!

Okej snart är det dags för 24, vet att de finns en liten svag tråd om serien, men tänkte att den här kunde bli den stora tråden om 24.

24 sidan för trailer och annat smått och gott för folket.

http://24fans.net/

Nå vad tror ni, förväntningar?

Själv så tror jag som dom säger på trailern att den här säsonge kommer att bli den bästa so far, lite mindre terrorister och lite mer om hur jack ska ordna upp sitt liv efter allt som har hänt. Och det här med att Tony är tillbaka efter sin "död" är lite spokey, det verkar ju inte som att dom är homies i denna säsong. Diggar väl Tony, men hoppas att bauer trycker in en bly mitt i skallen på han på hans gamla goa vis.

Tillbaka blickar

Tänkte att vi kunde skriva lite av våra favvo scener.
Jag har några stycken som jag blir att tänka på direkt, en av dom är när han och sherry ska sätta dit en kille(hans som spelar jigsaw) När han skrike" run sherry RUN!!" så jävla skönt!

Och i sammma säsonmg och i samma avsnitt, sista avsnittet så i slute på den så fightas han med några inne på stadion när han tar tag i nacken på en han dom och springer upp på väggen och bryter nacken på honom.

hmm... kommer tillbaka med mera senare, vill slänga upp tråden nu så att jag kan läsa lite om vad ni tycker och tänker!

Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.