Bästa filmen 2007
Enligt mig så finns det bara en :No Country for Old Men Så jävla bra , bör upplevas på Bio!!! Har ej sett There will be blood som kanske kommer toppa den, men då skulle ja va shockad!!! No Country for Old Men 5/5
"My weapon of choice the Turntable"
ja har inte sett så många nya filmer från i år men the darjeeling limited var najs
Den här veckan började bra sa han som blev hängd på måndagen.
kom blood diamond 07??isåfall ligger den jävligt bra till
vi är överallt!
Moderator
2008-01-06 16:33
300 var den fetaste iaf. Vilken som var bäst kommer jag inte ihåg.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Blood Diamond är från 2006. No Country for Old men är riktigt överskattad men sevärd.
okeej i see.... 300 e ju äckligt tung...den ligger på toppen iaf...
vi är överallt!
Har inte sett så många filmer 07. Men jag kommer ihåg jag såg Die Hard 4.0 och blev positivt överaskad! Sen så släpptes ju både The Departed och Rocky 6 2007 i Sverige fast i USA 06. Men det kanske man inte får ha med :)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Borat
Men lika glad är jag för det!
2007 års utan minsta tvekan bästa film för min del var: Heima.
•pave paradise•
300. något annat är helt galet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skulle nog bilja säga att det är 300, men, jo fan de får bli det, riktigt grym rulle, så ni som inte sett denna rackare, kolla in den!
Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.
children of men
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
300 var tuff, för stunden. Men är ingenting för mig när man jämför med I Am Legend, There Will Be Blood, Eastern Promises etc.
•pave paradise•
Hmm, jag säger nog Reign Over Me .
all fire burns, little baby, you´ll learn
Säger också 300.Effekterna,känslan och storyn..helt gälen film.Synd han missa med spjutet på slutet dock;)
...
säg någon bra svensk hiphip film ? skriv till mej i mejl sen lr nått ..pz jao
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
300 är fan inte tung !!! sämsta film allså hahaha :P
GRIND är en störtskön skatefilm ska jag meddela alla om som inte har sett den ! ;)
grind e ju fan från 2003 300 och no country for old men är seriöst jävligt överskattade, iallafall på IMDB
reign over me som supersentaidanne sa!
Tråd dödadar!
jag tyckte om children of men
Nämner några till bra filmer under 07:The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford control Zodiac 4 månader 3 veckor 2 dagar Grindhouse Persepolis Rescue Dawn Eastern Promises American Gangster California Dreamin' (Nesfarsit) La Vie en rose ser fram emot : there will be blod, Sweeney Todd, The Orphanage o nya batman
"My weapon of choice the Turntable"<br><br>
Moderator
2008-01-13 12:56
300 var nog faktiskt den bästa filmen 2007, sjukt tung! Spoilervarning! ---MCKrillah Var det inte meningen att han skulle missa? Bara få honom att blöda för att visa att han inte var övermänsklig? Så fattade jag det som iallfall. Men precis som du säger så hade det varit sjysst om han hade spearat honom rakt i pannan =)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
helt klart Reign Over Me måste sett den fyra-fem gånger
"I lay chicks like mother goose"
Jag är nästan på väg att säga Gone Baby Gone men det känns som att det har kommit ganska många bra filmer i år
shooter
the departed
the bourne ultimatum rocky reign over me
death sentence
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
http://kevinseymer.blogspot.com/ Politik och Musik is the Shit!
Death Proof eller 300
I tego arcana dei!
This is England och the Assassination of Jesse James by the coward Robert Ford
Beyond K-Line, barely got our money back!
såg Butterfly on a wheel nyss... riktiigt skön film..rekomenderas
vi är överallt!
såg nyss klart
King of California med Michael Douglas och Evan Rachel Wood
utan tvekan den bästa filmen jag sett på länge med underbart bra skådespelarinsatser från alla håll.
don't watch me, watch yourself
This is England och Resurrecting the Champ tror jag. Är det ingen som sett Resurrecting the Champ? Jag tror att det är Samuel L Jacksons bästa rollprestation hittills.
Freedom writers och 300 :)
1 Ratatouille 2 Grindhouse fast jag har inte sett dessa ännu: there will be blood into the wild the assassination of jesse james by the coward robert ford sweeney todd...
A
2007; hm, Pans Labyrint, lätt.
Guide To Recognizing Your Saints
Zodiac American Gangster Reign Over Me Gone baby gone This is England
DIF!
När kom The Prestige ? Pheeet film! Rush Hour 3 oxå najs!
Highfive anyone, anyone?
Juno No Country For Old Men Grindhouse American Gangster 3:10 To Yuma Och höga förväntningar på There Will Be Blood och Sweeney Todd.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
Du Levande var inte bara den bästa filmen som gjordes i Sverige, utan i världen. Lätt.
Shooter! fattar inte hur den kan ha fått så dålig kritik:S Sjukt bra film, verkligen sevärd!!
300 är alldeles för överepisk. Som att dom hade bildmaterial för 45min för att sedan pitcha ner så att den verkade längre. Stog inte ut många minuter av den filmen annars..american gangster i am legend shooter zodiac superbad
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Gone baby gone också
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Kan inte bestämma mig, men det står mellan Juno, No Country for Old Men, American Gangster, Gone Baby Gone och Transformers .
"There's an apple in the pussy mouth..."
The Darjeeling Limited,the bourne ultimatum och absolut inte 300
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Bourne Ultimatum Pans Labyrint (kom den 2007?) No country for old men Superbad We Own The Night This Is England.
pans labyrint kom 06. 300, the prestige, departed, rescue dawn, blood diamond, borat och children of men också :)
A
Helt ärligt det e fan "Råttatoile"(stavning)...