Basketfilmer
Vill hitta några sköna basketfilmer... vilka är sevärda?
Love & basketball. Se den!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Coach carter, Glory road.. Juwanna mann, HAHA.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BASEketball
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
he got game har jag ska kolla in de andra
Caliban- Jaja
He Got Game & Coach Carter är nog mina favoriter, sedan så finns det ju massa andra..
Blue Ship (med Shaq)
Above The Rim
Hooke'd (dokumentär) tyvärr inte sett den än..
sen rekomenderar jag även den här,
Double Dunk
Hasta La Victoria Siempre!
Fan! Stereotyp hann före mig med 8 jävla minuter!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Hehe mhm white men cant jump så skön film!
Live Hard, Die Young
Spacejam baseketball White men cant jump
den filmen med hunden som spelar basketboll
Käft då.
airbud menade jag
Käft då.
vilken är den basket filmen när två brysher lirar så dör ena och han är spöke och dom vinner och fuck bitch fuck skit händer?!?!?!??!?!??!?!?!?!?!?????!!!!!!!!!!?????????!!!!!!!!!!!
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
hahaha airbud så sjuk, hunden spelar basket, amerikans fotboll, volleyboll, baseball och har ett fotbolls lag med sina valpar
Tråd dödadar!
6th man e en riktig höjdare, med en av de där bröderna från Scary movie...Wayans heter dom tror jag!? Den är rolig, men de bästa är: "rebound - The legend of Earl Manigault och Coach carter tycker jag iaf!!
spacejam!
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
Hoopdreams
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Har alla glömt "Sunset Park" ? Klassisk rulle, med Fredro Starr i en av rollerna också :)
At the gates of Eternity...
Like Mike
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Above The Rim, He Got Game, Basketball Diaries (basketen där är väl iofs lite andra hand men en fruktansvärt bra film) och White Men Cant jump är väl de som jag skulle rekomendera. Riktigt grymma filmer.
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
Hahah Love & basketball är den ostigaste filmen genom tiderna. En brud i mitt lag försökte forma sitt liv efter den filmen. He got game! Den är fantastiskt bra. Public Enemy på soundtracket, smaskens. ALL WE NEED IS JESUS
whoopzidoo
^Haha säg nån förortsbrud som inte har levt för Love & Basketball ;)
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
såg coach carter igår... grym film faktist! tack för alla förslag... ska se love & basketball lite senare =)
BASEketball är ingen basketrulle, det är en baseketrulle!
No cake for the impurity!
Heaven is a playground - En riktig klassiker
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.