världens fetaste film?
inte vilken film just du tycker är fetast, utan den som verkligen är absolut fetast. vilken film är det?
jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.
Haha ok. Den bästa filmen som finns men inte som jag tycker då eller?
gudfadern
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej, jag tycker att paid in full är en av dom fetaste
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
även ensam hemma 1 & 2
Scarface, har alltid varit och kommer alltid att vara, trots att den bottnade på boxoffice i usa så har den levt vidare mest av alla filmer. det är en typisk 2 ggr om åretfilm man bara måste se :)
In the quiet words of the virgin mary: come again?
Det finns inte bara en film som är världens grymmaste. Det finns flera filmer som alla har något gemensamt. Starring Steven Seagal.
njut
tror han menar den film med mest tjockisar i.
hahahahahahha... steven seagal... den var bra ^^) De riktigt fettaste är väll Sagan om Ringen trilogin o Star Wars sexologin.
supersize me ojojoj... im on fiyaaah :|
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
rocco invades Poland
be the change
idiotisk tråd förövrigt..
be the change
idiotisk tråd Pulp fiction eller saganom ringen trilogin eller starwars sexologin
fel forum oxå..
be the change
mimmi och reine i fjällen
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Såg Fight Club igår och kan fan inte släppa den, vilket mästerverk. men sen spontant blir det ju Scarface
Gudfadern 1.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
the good the bad and the ugly, das cabinet des dr caligari, terminator 2.
the god the bad and the ugly är riktigt bra
men Once upon a time in the west e i mina ögon mycket bättre..och ytterst fet om man säger så ^
säger som begge fight club måste va en av dom bästa
Konse''
allt med john candy
Intergalactic proton powered electrical tentacled advertising droids
jean de fleurette är så jävla grym. den känns som att den är på riktigt på nåt sätt
http://www.kommandot.se/wp/
tyckte faktist inte once upon a time in the west ens var särskillt bra. det enda jag riktigt gillade var dom 15 första minuterna.
fight club alla kategorier..
Graffiti is like music for your eyes.
JackVegas- P21 idiotisk, men värd. vem som helst vill ju se världens bästa film.
det hade till och med du velat. ser dock rätt döfött ut. men man kan ju hoppas. :)
jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.
vad heter den där skate filmen som adam brody är med i. tillsammans med 2 andra killar. kommer inte på vad dem heter.
It's better to give unasked, then giving asked.
Gudfadern pt II. Det finns jävligt mycket bra film men denna trilogin kan ses hur många gånger som helst.
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"
Casus Belli,jag vet vilken de är och du kan omöjligt tycka de är den bästa filmen i världen de är ju en helt vanlig B-komedi?
Heat (Pacino vs De Niro) eller Shawshank Redemption
Många menar att Citizen Kane ska va bästa filmen genom tiderna men det skulle nog inte många i denna generation hålla med om. Visst slutet är väl bra men vägen dit är minst sagt seg. Ps. På något Family Guy avsnitt skämtar dom om det och det är så jävla klockrent.
Saker som varit HELT SJUKA och som fortfarande är riktigt bra är: Star Wars, första filmen.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
FIGHT CLUB utan att tveka!
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Fear and Loathing in Las Vegas. Utan tvekan!
all 'bout the bluntrap
Måste svara Gudfadern känner jag, helt otrolig, underbar, fantastisk på alla sätt och vis
Sana har tradar ar roliga. Alltid samma filmer som namns och ja dom ar bast helt enkelt det kan jag halla med om som manga andra! Men det finns en FET film som aldrig namns har och det ar BLADE RUNNER fran 1982! Sjukt grym och snyggt gjord film. Raknas som en av dom basta filmer genom tiderna pa manga listor. Sager bara BLADE RUNNER. Den ar FET
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
Musses Galna Sommar Jag har den på VHS *stolt* Den är galet fet!
Filmens handling: Gör dig redo att hänga med på några riktigt fartfyllda semesteräventyr med Musse och hans vänner! Informationen är tagen från discshop.se! Beställ före 16.00. Leverans nästa dag
disableSelection(document.getElementById("text_handling"))
Casus belli: Grind heter den. Den är dock inte världens bästa film :)
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Once up on the time in america är ju också otroligt jävla bra.
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"
National lampoons pledge this eller dag o natt med mikael persbrant. riktiga höjdare !
Sövermanland
Demolition Man
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
Pulp Fiction måste jag säga, med näven i bordet =)
Scarface, Fight Club, Sagan om ringen-trilogin.
Friday
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO