Family Guy säsonger, vad fan..
Någon som kan upplysa mig lite? Såhär ser min DVD-utgåva av Säsong 4 ut:
North by north Quahog Fast times at Buddy Cianci JR. High Blind Ambition Don't make me over The Cleveland-Loretta Quagmire Petarded Brian the bachelor 8 Simple rules for buying my teenage daughter Breaking out is hard to do Model misbehaviour Peter's got woods The perfect castaway Jungle love
Men på IMDB finns även följande avsnitt med på Säsong 4:
PTV Brian goes back to college The courtship of Stewies father Fat guy strangler The father, the son and the holy Fonz Brian Sings and swings Patriot games I take thee Quagmire Sibling rivalry Deep throats Peterotica You may now kiss the ....uh....guy who receives Petergeist The Griffin family history Stewie B. Goode Bango was his name oh Stu & Stewies excellent adventure
Detta är sjukt psykande då avsnitten från PTV - The Griffin family history är ju hela dvd-utgåvan av Säsong 5. Och om andra halvan av Säsong 4 är Säsong 5 i Europa, var blev då de 3 sista avsnitten av Stewie B Goode, Bango och Stu & Stewie?
Får säsong 6 i brevlådan imorron, och fattar verkligen inte hur den kommer se ut.
Någon som kan räta ut mina frågetecken?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
|