Ratatouille
Någon som har sett den? själv tyckte jag den var svin bra. Fick en nostalgikänsla som påminde mycket om disneys äldre filmer... jag som totalt hade förlorat hoppet om disney. ni som inte har sett den, gör det
såg den för några dar sen... riktigt bra faktist. känns som ja vill ha en råtta nu.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
vfr är den så jävla bra? Visst man satt o småflina, men underbart fantastisk bra va den ju inte. En jävla disneyfilm.
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Den va nice! Inte Nemo-klass, men nice ändå! Mysig liksom!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Toastare
2007-10-21 17:54
Jag är så jävla skeptisk mot disney fortfarande.. för det alltid ska vara den där moralpekpinnen eller söta djuret/varelsen som ska vara med.. men jag har den och surfs up att kolla på.. och jag chansar på att den slår surfande pingviner i söderhavet!
Jag skyller allt på Emma!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
tyckte inte dne va bra!
Glada ögon ger din fiende bekymmer
Jag tyckte den var charmig men knappast 81:e bästa film någonsin som den är på IMDB.
BountyBoo ..om inte annat kan man hänga upp sig på att allting nytt de släpper är en "disney-klassiker" innan den ens har gått upp på bio .)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
precis slötittat på den och omdömet är lite mer än godkänt.. funkar fint när kvällen går segt men knappast något man prioriterar :)
AIK
dryice P26: äh det är bara att ge det lite tid så kommer den snart va ute från listan, snakes on a plane var oxå uppe på topp 100 när den va ny :P
I just don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die
har kommit på vilka filmer den påminner om.. det är en mix mellan lady och luffsen och aristocats! ratatouille har värmen och kärleken som vissa nyare disneyfilmer saknar. och att filmen utspelar sig i paris gör det fan bara bättre love it!
mycket bra film!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men jag tycker fan inte den slår surfs up! Men skön film ändå.
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Den är faktist jätte bra :)
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
den var fan bra, riktigt fin söndagsfilm var det. Bountyboo, jag tyckte surfs up var hur grym som helst haha! sett den 3 gånger tror jag =))
surfs up va grymt rolig!
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Producent
2007-10-22 23:19
är den tecknad, eller en såndär datagjord/animerad film som dom 1000 senaste exakt likadana filmerna disney har gjort ?
AayFukYuuuu :@
Hangaround
2007-10-23 01:01
Herregud...vad kräver folk av Disney egentligen? Tänk på målgruppen, sluta vara så jävla bitter...
Var den barnslig? Låt den vara barnslig!
"Tyckte den var skit dålig som alla andra det tog slut på bra disny filmer efetr alladin ..."
Och vad hände med Lejonkungen?
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Producent
2007-10-23 07:38
Jag tycker det är helt otroligt att folk på fullt allvar tycker att "Diney är minsan alls inte lika bra som när jag var liten inte". Fyfan vad jag får damp... vad tänker ni med?
Men surfs up är GALET BRA, sett den över 6gånger :P men rat kan man nog se fler gånger också faktiskt.
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
den va keff, alldeles för stirrig, och "hoppig", typ som Madagaskar
asiwouldsay AHB AHB
spetsnaz P19: Handlar om en råtta som vill bli en kock.
tycker både surfs up och Ratatouille var jäkligt bra filmer. hitta nemo är dock oslagbar på det 3d animerade området!
- yes
...och för den delen så tro jag att den kommer stanna kvar väldigt högt upp på imdb top250
- yes
Toastare
2007-10-24 16:35
Den var grymt bra och jag var tvungen att ta om flera scener för att kolla animationerna. Grymt snygg.. Pixar blir bättre och bättre. Lagom kärlekshistoria, det sedvanliga bråket var inte för långt och handlingen var inte så seg. Å ingen puttenuttig sidekick.. Surfs Up däremot stängde jag av efter 20 minuter. HUR kan de kopiera Creature Comforts..men utan den bra delen att det är riktiga intervjuer. Rösterna, sättet att prata, vad som händer runtomkring när de intervjuade pingviner.. fan spöstraff på det. Ni som inte vet vad Creature Comforts är kolla in det.. både engelska och de nya avsnitten som är gjorda med intervjuer från USA,
jag älskade den. Precis som du sa fick man samma disney känsla som när man var liten, trots att den var data aimerad. Gillade också budskapet eftersom det inte var lika töntigt som i föregående filmer. Ät inte skräpmat (barn), njut av smaken av riktigt mat!
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
Jävligt underhållande! Inte Pixars bästa film som många hävdar men riktigt bra ändå!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
den är riktigt bra, råttan e såå söt :)
bästa filmen på bio förra året..
den var helt klart bättre än vad jag förväntade mig, precis som trådskaparen så blev jag lite skönt nostalgisk och påmindes om hur varm och go man kunde bli på insidan av barnfilmer förr i tiden ;)
shit ,vad hemskt,är det bara jag som inte tyckte att den var så bra???
Ming Li-suck sucky 5 $!
Lyricist
2008-02-22 22:45
jag menar inte att gnälla eller så, själv har ja inte sett den men komigen, En TECKNAD disneyfilm, en B A R N F I L M! jasäger itne att det är fel att kolla barnfilmer, jag kan själv kolla på dom, men när det slängs upp kommentarer om att den e dålig Jag är bara tvungen....amfetaminpsykos X27 BountyBoo F28
swettiz P61 ChewwY_ F1 Blanda_mera P21 Headz_Up P21 Bathrobe F19 Jag säger det igen, BARNFILM! när vuxna/ugdomar sitter o gnäller på filmer gjorde för åldrarna 3 och uppåt är det ju något fel, det är ju uppenbart att det går hem hos målgruppen, eller är det någon som inte håller med? Kolla på en barnförbjuden rulle om sånt här inte passar xD. Och vaddå inget bra sen alladin? nån har uppenbarligen blivit lite äldre? Men det e lugnt ja e på eran sida, Hata på ungarna..!
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Lyricist
2008-02-22 22:47
förlåt mig
Becky_83 F24 , såklart ska du också va med i min lista ;)
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Toastare
2008-02-22 22:48
The dictonary, du kan inte förstå att man är intresserad av hur en film är animerad. Tekniken min vän, tekniken.. sen så har många av pixars filmer en hint till vuxna då och då som inte barn förstår.. som barn inte ska förstå. Du har nog missat hela poängen... jag klanka dessutom ner på Surfs-Up som snott ett helt koncept..
Lyricist
2008-02-22 23:22
"The dictonary, du kan inte förstå att man är intresserad av hur en film är animerad. Tekniken min vän, tekniken.. " ja förlåt, jag att inte på att tex alladin va mycke bättre än dom NYA disneyfilmerna om man går på tekniken. Förlåt för att jag inte tänkte på att tekniken går bakåt, snart är det väl svartvitt? Och jag ber även om ursäkt för att jag inte tänkte på att vissa kollar på filmen "BARA" för att se dom få roliga hintarna som egentligen bara är där för att föräldrarna till dom här 5åringarna inte a sitta o dö framför ännu en barnfilm, för att det ska funka för resten av familjen så att man inte behöver lämna barnen själva framför tv:n när dom ska se film. Kanske familjefilm är rätt namn? jo tro mig, jag förstår alla filmerna och jag tycker tillochmed att dom är bra, men försök fröstå att det jag vill få fram är att när ngn på 20+ sitter o säger att barnfilmer ar bättre för 10-15¨år sedan och att det nya suger, kan vara för att dom är gjorde för folk i den åldern?det e klart att jag som liten tyckte tex björnes magasin var askul vilket kanske inte är lika lockande idag? man blir äldre som sagt. Och till e som tror att jag sitter hemma på kvällarna och letar nya saker i whoa forum att gnälla på och därför måste hata på vuxet folk som kollar barnfilm säger jag annu en gång att jag inte har ngt emot filmerna, bara dom som tittar OCH GNÄLLER Vill därför propsa en utvecklande dinsey som fortsätter leverera perfekta filmer för dom små som kan roa hela familjen.
Lyricist
2008-02-22 23:26
Skulle ha börjat med "förlåt för att jag inte tänkte på att tex alladin"* borde kollat igenom lite bättre