I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Supernatural [Säsong 3]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2007-10-19 15:13

Supernatural [Säsong 3]

Jaha ok, då är säsong 3 äntligen igång då!! (USA)
Så är det någon annan än jag som är totalt fängslad av den här underbara serien?

Älskar att dom blandar in lite inslag av befintlig äkta magi som grimioren Goetia, eller "Salomons Nycklar" som den kallas på svenska.
Så jävla sköna mytologiska varelser och myter med också, helt fantastiskt skön serie.

Måste medge att jag vara lite skeptisk till den i början då jag inte gillade någon av dom 2 skådespelarna som var i huvudrollerna.
Men dom har då förvånat mig rejält med sina insatser i serien och är helt klart två nedvärderade skådisar!
Pilot avsnittet började ju för övrigt riktigt jävla bra, man ville ju se fortsättningen på historien direkt :)
Det har varit riktigt sköna intriger med demonerna och alltihop dessutom.
Dom har fått ihop en riktigt bra story även om vissa avsnitt har varit lite halvsega och småmesiga med halvtöntiga varelser ;)

Så vad säger ni Supernatural fantaster? finns det några här på whoa öht? och vad säger ni som inte gillar serien? har ni som inte gillar den gett den ett värdigt försök ens? kollat mer än ett par enstaka avsnitt dvs

/HS!

" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "