Andra Avenyn
Är det någon som följer det programmet? Verkar kanske inte så höjdare men fan det är ju ändå rätt okej missade dock typ de två första avsnitten. har inte sätt alla i rad heller men ändå Vad tycker ni?
Känner tjejen som vann tävlingen, men nej, jag har inte sett det:P
Wordlife no doubt baby
vilken av tjejerna? Fortesa, hon är gryyymt fräsh
"visa pattarna, visa pattarna !!!"
hehe .. Nice Missat vad det är för fel på Roxana.. Är hon nymfo eller?
Den är helt ok. Sökte jobb som fotograf till serien, men det gick inte vägen = (
Ganska bra men störig serie, vad fan gör björnen där?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ahaha jag undrar oxå varför björnen kommer fram ibland hehe... men jag har iaf fastnat grovt på den serien... har missat ETT avsnitt..nr 40.. men ye... im stuck:)
Den där mörka tjejen är rätt söt, vad heter hon?
Fruktansvärt dålig serie...Tror inte det finns ngt med den som är bra faktiskt...
Dom filmar här där jag bor så jag ser dem rätt ofta. Sjukt kass serie är det med!
tycker serien är bra, följer den inte helt, men om jag sitter framför tv:n och det råkas visas just då så tittar jag. roxana är het.
fast jag stör mig så mycket på olga och håkon. skjut dom bara.
haha skön serie äre.
SKU - SKU - SKULASON!
dildo är mannen... skön serie. följer det inte direkt men prioriterar det före annat
de som diggar och har missat ett par avsnitt så finns ju alla avsnitten på svt's hemsida i bra kvalitet.
SKU - SKU - SKULASON!
Haha ere skämt eller? Den är ju helt fruktansvärd. Kassa skådisar och sjukt overkliga miljöer. Allt ser bara så studio ut. Ingen spelar naturligt och Nanna Blondell är ju bara pinsam.
en serie som har en gangster med namnet hästen i sin ensemble får iaf min respekt
chase the clouds away
så jävla bra..
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
MIn flickvän säger att hon skiter i vad ny tycker!!!, HAHAHA hn tycker att den rockar, men jag lär nog säga att skådisarna måste vara plockade ifårn gatan när dom gick förbi, FY vad kassa!
Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.
Höjdpunkten på mina söndagskvällar numera är när jag lägger mig framför datorn och ser alla veckans avsnitt, mysigt tidsfördriv och jag är fast :)
Leker live eller?
DU GAV MIG SKABB
Några polares polare spelar bögen, alla blev rätt chockade när de såg programmet och det visade sig att han spelar bög :-)
haha I just loove it! Har fastnat helt och hållet... Men jag kan ju hålla med om att vissa skådisar inte e så grymma hehe.. i dont care if monday´s blue, tuesday´s gray and wednesday to lalalaa =D
hon angelika är ju riktigt kass skådis, gillar inte henne alls..men hästen, oj oj sicken hjälte, sjukt bra.. sen e de klockrent o ha the cure låten som vinjett..
en sak jag störde mig som fna på var att de hade med temamusiken till true romance av hans zimmer i ett avsnitt. varför liksom? har de inget eget soundtrack som tre kronor och rederiet hade? jävla kass serie men är den på tv så kollar jag bara för att skratta åt den.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
jag dömmer ut den på förhand, som jag gör med alla svenska serier, likaså alla amerikanska "toppserier" som kommer till sverige o 3an o 5an hypar som in i helvete....underspelande skådisar....men i svenska är det alltid så fjantigt me alla intriger som e likadana i alla såna serier, ska man se nåt så ska man se film :P orka följa... but hey thats just like my opinion man...
Hästen is off the hook
DIF!
typ alla i serien suger, dom läser ju direkt ut manuset... nja jag gillar det inte, men ändå när min kvinna sitter och kollar på det så blir jag att fråga varför sa hon så, varför gjorde han de, vad hände bla bla bla o.s.v... VILL INTE BRY MIG OM DEN;)
jag har också fastnat i denna serien, mest för att den är så jävla dåligt ressigerad och för att se de jävla underliga mellangrejerna som händer när nån tänker på nått, ungefär som i scrubs när j.d tänker på nått fast det är 1000 ggr sämre gjort och ännu mer plojigt. Var tjejen som fick mig att börja se på det
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Gamle kommunist-Rassmus som sitter o spelar schack och lyssnar på Hoolabandoolaband är ju för skön
DIF!
efter att ha sett rätt många avsnitt av skiten nu så kan jag säga att hästen är en given favorit. jag skrattar högt åt skiten när jag sitter o plöjer igenom avsnitt på svt.se. är mitt liv tragiskt eller är programmet bara så jävla dåligt att det är en komedi?
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
fan..jag missade gårdagens avsnitt:( Får kolla reprisen. Undrar om Lotta å Roland blir tillsammans igen haha... Fan jag gillar hon Lotta haha, sånn jävla biaaatch....
tro det eller ej, men drömde att jag hade samlag med lotta...
Har aldrig varit mycket för serier eller tv överhuvudtaget men Andra avenyn har jag fastnat för. Tittar så ofta jag kan numera.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Angelic du kan ju kolla på svt.se
DIF!
kolla alla tre avsnitten på lördagarna, de e gött...som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan hade ju inte bangat på lotta iofs. fast helst hennes dotter..mmmm kött
fattar inte varför dom envisas med DV-hemmavideo-looken. det behövs inte många tusenlappar för att göra ett snyggt program. heck, jag gör det gratis om dom vill.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
bob P19 jag vet. Men tack ändå!!
Måste ändå få passa på att säga att första scenen när roland e typ en robot e de roligaste jag sett på länge
Rasmus betar av klassikerna
DIF!
inte jag som sitter och glor på skiten :P
Den mörka tjejen som har jobbat på Mtv är runkbränsle!
Jag är en tviiiiivelaktig figur
eller inte
Runkbränsle...hehe Jag kollar faktiskt stenhårt på den serien de är dock en B-serie kvalitetsmässigt....
-Alla Mynt Har Två Sidor-
jag hatar kaaaarim....hans leende..haha
hahaha jag älskar att alla skådisarna suger så jävla hårt