I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Robert jordan är död!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2007-09-26 04:12

Robert jordan är död!

Robert jordan

avled den 16/09, av blodsjukdom, 

för mer info kolla http://dragonmount.com, 

Han skrev Wheel of time på engelska och på svenska heter serien Sagen om Dragens återkomes, han jobbade på sista boken i serien,..  =( 

Författaren som var en näve hö vassare en tolken, 

Må han vila i frid  

™™™™™

2007-09-26 04:43
Tro fan det.. Visst, RIP, men jävlar vad jag störde mig på hans en miljon böcker i serien. "Tänk om han dör" funderade jag ofta på. Läste typ 18 böcker innan jag tröttnade. Jävligt feta böcker dock, :)

2007-09-26 06:26
wow jag ligger precis på andra boken... hur många finns det egentligen?

aja vila i frid.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>

2007-09-26 14:13
22 delar 

™™™™™
Moderator

2007-09-27 17:33
Riktigt tråkigt. Han är en av få fantasy-författare som jag verkligen gillar.

Vila i frid.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Producent

2007-09-27 20:41
Amen skoja... blev han klar eller? Annars lär ju spökskrivare göra klart den. Kommer fan inte palla fortsätta om det inte finns ett slut på serien. Men riktigt sjyssta böcker iaf.

RIP

2007-09-27 21:32
jag vet =(

2007-09-28 08:24
Myspinne: Han jobbade på sista boken, tydligen ska det finnas anteckningar om hur skiten skulle sluta och så.

Ananrs säger jag som GAIA, jag började läsa skiten i fyran, och höll sedan på med den till bok sjutton, då jag insåg att den jävla evighetshistorien aldrig skulle hinna ta slut innan gubben dog, så då la jag ner. Plus att plotten twistat sig så mycket att det inte ens var kul längre. Kändes som att varje person i världen hade sin egen sidostory som tog upp massa sidor.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Producent

2007-09-28 14:37
Har bara läst 3 böcker men jag gillar dom stenhårt, skulle vara strist om det inte finns nått slut. Då pallar man ju inte läsa.

2007-09-30 14:16
det kommer ett slut, säkerligen.

var mer oroliga över gamle gode eddings fortsatta författarkarriär. puckot eldade upp alla sina manuskript, alster och idéer..
han skulle kolla om lite gammal utspedd bensin fortfarande skulle brinna..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-01 07:17
Äh Eddings har redan fått ur sig böckerna han ska ha fått ur sig, han är ingen större förlust om han skulle trilla av pinn nu
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2007-10-01 08:08
ok.

*raderar sorgset eddings-anekdoten ur anekdot boken*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.