I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-09-24 21:39

Go Ask Alice

Över fem miljoner sålda kopior, verkar vara intressant. Har precis börjat. Är det några här som har läst den boken? I sådana fall, vad tycker ni om den?

Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2007-09-25 21:26
alla har väl läst den i skolan?
jag har för mig att den var ganska bra, men det var väl typ 7-8 år sedan jag läste den. intressant och obehagligt, bra bok, typ.
vadå? jag dyster?

2007-09-26 06:04

Urtrist och poänglös högstadieläsning tyngd av pådyvlande sensmoral. Din engelskalärares favoritbok.

2007-09-26 16:01
Aha okej då.. Vilken bok rekommenderar ni då?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2007-10-04 01:54
Vadå, vilken bok som helst i hela världen?

2007-10-05 13:35
jag har läst den.. har den svenska översättningen oxå..
sjukt bra bok! man vet inte om man ska gilla eller hata droger när man läser den.. iof så visar det ju sej inte vara något bra så..
men jag ska inte avslöja för mycket..
det bästa är ju verkligen att man kan känna igen sej i hennes tankar och åsikter.. även om hon är en liten fjortis..
den är verkligen värd att läsa! ja har läst den flera gånger och den är alltid lika bra!

2007-10-05 17:38
Som många andra råkade jag på den första gången på högstadieengelskan. Tycker den är bra, läst den flera gånger efteråt. Gillar man knark kanske man tycker det är "moral" överallt men det är ändå mycket känsla i den. Helt klart läsvärd och absolut lättläst även om man inte är jättebra på engelska.

2007-10-27 16:59
Precis lättläst är den och tycker den var bra, Typ min försa bok på engelska. Det var faktiskt min lärare som rekommenderade den.

A boy called 'it + de andra två.
Kommer inte riktigt ihåg vad författaren hette david plzer eller nått.
Tycker den var bra, ska läsas på engelska.
Jag har ingen personlighet