I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-09-19 15:54

Kenny vs Spenny

http://www.showcase.ca/kennyvsspenny/

I 3 säsonger så har Kenny och Spenny fightats i flera olika tävlingar.
Den 4:e säsongen börjar nu i november.

Vad tycker ni om serien alla ni som sett den?
Gillar ni den depressiva och paranoida Spenny eller den extremt smarta, roliga Kenny?

Vad tror ni Kenny hittar på för att förstöra för Spenny?
Han har sagt att han har varit för snäll de andra gånger han tävlat mot Spenny och han ska bli ännu värre.
De nya tävlingarna verkar bli riktigt galna och hoppas att det blir den bästa, roligaste och sjukaste säsongen hittils!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-19 18:44
Båda två krävs för att serien ska vara rolig. Spennys reaktioner är ju nästan det roligaste med Kennys upptåg. För övrigt är det en väldigt underhållande serie även fast vissa avsnitt känns lite för överdrivna för att inte vara uppgjorda (Kenny utsätter ju Spenny för en hel del mindre lagliga saker för att vinna en del tävlingar).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-19 18:55

Brukar tvivla alltför ofta på det programmets äkthet trots att jag gillar det som fan. Tvivlar på att Kenny gav Spenny LSD på riktigt, t. ex. eller att tjejen Spenny träffade i kyss-tävlingen och vart helt tok-kär i var på riktigt också. Spelar egentligen ingen roll hur dte ligger till, det är riktigt roligt ändå och en av de bästa programidéerna någonsin enligt mig själv, men tanken påa tt allt de gör är äkta är ju kittlande.

Intressepenisen hårdnar!

2007-09-19 18:55
Spenny är min favorit :) Jag tror att de har rätt mycket tillgjorda roller för att skapa bättre TV. Ska lätt kolla på nya säsongen :)

2007-09-19 19:18

Tycker bara det är kul när Spenny vinner (även fast hans bestraffningar är ganska mjäkiga).
Tvivlar också på att d skulle va på riktigt för vem fan skulle stå ut med den där jävla Kenny.

2007-09-19 19:25
haha, kommer ihåg när de hade en tävling om vem som kunde dricka mest öl utan att däcka.

sjukt roligt, och det var for real också
don't watch me, watch yourself

2007-09-19 19:29
Men Kenny drack ju alkoholfri bärs. Hatar att han alltid ska fuska!ja, jag hajar att det är det som ska va det roliga men jag tycker bara det är jobbigt.

2007-09-19 22:43
hehehe min röst går iallfall till Kenny.

2007-09-21 12:49
fan är det inga mer i det här lander eller på denna sida som ser på denna fantastiska serie???!

2007-09-21 16:18
bästa avsnittet är med bläckfisken, älskar det avsnittet!
a.n.n.a

2007-09-21 22:22
WOW! finns det tjejer i sverige som kollar på denna fantastiska serie?! =)

2007-09-22 11:56
Här är de nya tävlingarna de har gjort o som kommer att visas:

Competitions confirmed for Season 4:

• "First one to get a boner loses"
  • "First one to get a stain loses" (they both wear white jump suits)
  • "Who can sing the longest?" (they appeared on The Dean Blundell Show during this competition)
  • "Who can commit more crime?"
  • "Who can eat more meat?"
  • "Who can blow the biggest fart?"
  • "Who can handle more torture?"
  • "Who can make the best viral video?"

2007-09-22 19:49

Jag älskar serien, har sett alla avsnitt typ 3ggr. Gillar Kenny bäst! Han är så jävla skön!

yessir!

2007-09-29 17:32
När börjar det?
Intressepenisen hårdnar!

2007-09-29 21:29
6:e november... bara o ladda ner.

2007-09-29 22:44
Åh tack gud för en till säsong! Serien är verkligen underbar
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
Manager

2007-09-30 00:05
skitrolig serie.

hahaha fan vilka koncept nästa säsongen då.

"First one to get a boner loses"
"Who can commit more crime?"
"First one to get a stain loses" (they both wear white jump suits)
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-09-30 13:00
Jag var övertygad om att det skulle vara slut efter s03 men tji fick jag, fy fan vad glad jag blev nu! Älskar serien och Kenny är min favorit. Dock älskar jag när han förlorar för han blir så jävla ägd.
Wordlife no doubt baby

2007-09-30 17:53
de har fått klartecken att visas på den största amerikanska komedikanalen: Comedy central. så de kommer att få ett antal hundra tusen/miljoner nya fans (hoppas jag).

Kenny har också startat en sekt o det finns o donera pengar på hans sida :P

2007-10-01 00:04
Kenny har också startat en sekt o det finns o donera pengar på hans sida :P

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA!
Essen sie mein scheisse!?

2007-10-01 13:03

Kenny till Spenny: "You look like David Schwimmer with downs syndrome!"

As-garv!

Intressepenisen hårdnar!

2007-10-01 16:00

kenny vs spenny är sjukt bra. apgött att det e tillbaka.

nice när dom tävla om att gå neri vikt o kenny gömde en järnbit i håret på invägningen

2007-10-02 15:27
Vart hittar ni alla bra torrents? Hittar ingen med hela säsong 3, pallar inte samla ihop lösa. Säsong 4 verkar inte ens finnas ute.
Intressepenisen hårdnar!

2007-10-02 16:38
wasteapa01 P20 Alla avsnitt går att se på HÄR.
Wordlife no doubt baby

2007-10-02 18:33
Hade velat bränna ut och glott på. Men det är ju inte tillåtet så glöm att jag frågade, adminserer!
Intressepenisen hårdnar!

2007-10-03 20:19
"Spenny, I fucked your girlfriend.

- What? When? Where did you fuck her?

... In the vagina."
Intressepenisen hårdnar!

2007-11-08 11:05
Jaaaa, nu är det här!

401 - First one to get a boner loses
Intressepenisen hårdnar!

2007-11-08 11:11

Nu är förvisso nedladdning förkastligt och framför allt illegalt, inget man bör syssla med under några som helst omständigheter, men jag hörde om en kille som laddade hem senaste avsnittet på 4 minuter, 176 mb. Otroligt egentligen.

Intressepenisen hårdnar!

2007-11-08 11:58
"Gurthankaklopz, my penis..."

Asbra avsnitt, garv från början till slut!
Intressepenisen hårdnar!

2007-11-08 12:33
AAA precis! ^^)
Fyfan va han sykar Spenny.... hahahaha han fick stånd framför ett helt auditorium! hahahahaha

2007-11-09 20:47
Kenny till Spenny efter han kommit på att Spenny rakat sina ben: "You're a faancy girl, aren't you? You are a sauuucy girl!"
Essen sie mein scheisse!?

2007-11-10 12:56
FOLK! GLÖM INTE NÄSTA VECKAS AVSNITT!

"WHO CAN BLOW THE BIGGEST FART"

HAHAHAHA

Här är länken till det som inte tas med i serien.

VÄRLDENS BÄSTA O ROLIGASTE SÅNG FINNS HÄR, GJORD AV KENNY! ^^

http://www.kennyvsspenny.tv/outtakes.asp

2007-11-13 18:26
FOLK! I natt så kommer avsnitt 2!

"WHO CAN BLOW THE BIGGEST FART?"

2007-11-13 23:31
m3ster P19

tagga ner, så fantastiskt är det inte.
Visst är det bra, men chilla lite ... xD
+'et!

2007-11-14 13:12

SHIT!

FYYYYYYYYYYYFAN VILKET JÄVLA BRA AVSNITT DET VAR!

HOPPAS NI ANDRA HAR OCKSÅ SETT DEN!

OMG VA ROLIGT DET VAR!

Fyfan vilka skitfjärtar de släppte!

NR.1!
Säger jag bara.

Så jävla roligt!

+ P19

JOOO FAN! DET ÄR VÄRLDENS ROLIGASTE O BÄSTA TV SERIE SOM NÅGONSIN SKAPATS!
ÄLSKAR EN MASSA ANDRA OCKSÅ MEN DETTA TAR FAN PRISET!
Så jävla fucking bra!

2007-11-14 21:04
Håller med talaren ovan! Garvade ihjäl mig, så djävla roligt! När cykelpumpen åkte fram var det fan världens bästa TV, sen när han skrattade och fjärtarna kom i takt var så djävla bra, haha!
Intressepenisen hårdnar!

2007-11-16 19:54
vad hände med allt folk som gillar denna serie? :(

2007-11-22 11:20

Tredje avsnittet ute nu!

Who can make the best viral video

För er som inte vet vad en "viral video" är så är det tydligen, visste inte själv så jag kollade upp, en internetvideo typ. Tävlingen går väl ut på vem som kan scora flest views på Youtube eller något.

Intressepenisen hårdnar!

2007-11-22 11:39
Kennys videor var skitbra.... spenny, spenny, spenny...
va ska man säga... det är fan synd om honom, men samtidigt roligt :P

2007-11-22 12:21
Förstår inte riktigt hur ni kan gilla det här så mycket. Såg ett par avsnitt häromdagen och blev mest lite sur. Det är ju så uppenbart skrivet och regisserat, och dessutom är båda två förbannat jobbiga, alltid exakt samma reaktioner och konflikter.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2007-11-22 12:25

Var också skeptisk förut, men sen sket jag i det och nöjde mig med att isåfall är det så ruskigt bra gjort att jag kollade ändå och skrattade likförbannat.

Ständigt samma konflikt, ja, det är det hela programidén går ut på och inget avsnitt påminner om det andra, alltid ny djävelskap som man garvar åt.

Intressepenisen hårdnar!

2007-11-22 12:56

Jag ÄLSKAR Kenny VS. Spenny! Jag tror inte att de har gjort upp vem som skall vinna i förväg utan tror att det finns en naturlig tävlingslust mellan dem men att de driver det på sin spets inför kameran för att öka underhållningsvärdet.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2007-11-23 14:33

Jag förstår inte vart alla dessa "det är efter ett manus" snacket kommer ifrån?? snälla ni kan väll skilja på skådespelande o ickeskådespelande... saken är den att det här är inget nytt, de har gjort så här mot varandra i över 20 år...

saken är enkel: DE SPELAR INTE, DET ÄR PÅ RIKTIGT!

2007-11-23 14:59
Du är trög. Kan du gissa vilka det är som regisserar, skriver och dessutom är executive producers?

2007-11-23 19:41
ame shit!aja kan alla som hatar showen sluta skriva här o förstöra!

2007-11-23 19:58
Du kanske inte visste detta, men serien i sig är i en dokumäntär liknande stil.
Och när dokumäntärer görs så "regiserar" man de i redigeringsrumen.
Så det är inte efter manus, tror du verkligen att Spenny skulle låta sig (eller någon överhuvudtaget) låta sig gång på gång bli förödmjukad?

2007-11-23 21:10
hata den jävla serien... fitta.

2007-11-24 11:25
moget beteende!

2007-11-24 12:55
Om det inte är efter manus, hur kommer det sig att kenny har "writing credits" på 56 avsnitt, och spencer det bara på fem? Ledsen att jag tvingar dig att se verkligheten så här, men jag tror det är bra för dig.

2007-11-24 12:58
FUCK OFF SÄGER JAG BARA!
det är på riktigt!

Sluta förstöra för någon som gillar en jävligt bra reality serie!

2007-11-24 12:58
det är bara här i norden som negativt tänkande kan komma fram.