serier & filmer man såg när man var liten
tänkte skapa en tråd där vi kan skriva vad vi såg när vi var små när jag var liten brukade jag titta på tecknade jamesbond som jag tror gick på tv3 och sen brukade jag se darkwin duck tills det togs bort för att det var för våldsamt.
Kvinnofängelset! Den där serien med Al Bundy! (våra värsta år(?)) Våra bästa år Ska se om jag kommer på något mer =))
be the change
Definera liten.. Men ajja, serier och filmer som jag såg när jag var mindre. Hmm.POWER RANGERS va ju skit coolt :) Vilka minnen som poppar upp =)
a just det power rangers sog jag(tills morsan förbjöd mig att se det )
Knight rider ftw
mama said knock you out
mork och mindy
HAHA whoa'n e så jövla rockad baaaoooooooouuuuuöööögggg!!!!!!
Skivsamlare
2007-09-19 12:54
top cat, swat cats, yoggi the bear och dom där piraterna som letade efter 16 skatter i havet. klockers!!
Happy Hour på 5an.. (Fresh Prince, Family Matters, Spin City och allt vad det var)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Svinhugg Ja fan va grymt, Pirater på mörka vatten eller vad det hette. Mitt minne säger dock 13 skatter, men det var ballt ändå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
INGET slår turtles... turtles är de tuffaste skiten nånsin, så jävla bra så jag fick lov att tattuera raphael på armen för ett par år sedan.. alla tror jag är efterbliven tack vare det.. men de är de värt :) Teknade Batman, Taz, Pinky and Brain (eller va de hette) som gick på 5an förr va också bra skit.. en skit ond mus som planerar att ta över världen, kan de bli coolare ?:)
Beats: www.myspace.com/batongboaproductions www.soundclick.com/batongboaproductions
Snoop Doggs Doggy FIzzle televizzle
njut
Björnes magasin (med orginal-Björne...) Disneydags (som var way bättre än dagens skit) Fragglarna Doctor Snuggles kommer säkert på mer snart. =p
ojojoj zorro, MacGayver, batman och robin, turtles, polis skolan filmerna, blixt gordon, titta han/hon snackar, wrestling i samband med den eviga bråket om det var på riktigt eller ej,
when I play doctor, I play to win
Knight Rider ja ! :D Power Rangers oxå:D
be the change
Lucky Luke, hitta lite Vhs-rips på Internet, finns fan inget roligare. hade 10-12 avsnitt back in the days inspelat men nån jävel spela över....
New Zealand Why not?
Power rangers, knight rider, på mörka vatten?, Taz, Fresh Prince, Timon O Pumba :D
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
shit britt ebba och didrik, simone med!
when I play doctor, I play to win
dr snuggles är så jävla läskig
Beats: www.myspace.com/batongboaproductions www.soundclick.com/batongboaproductions
Melrose place, vi hade flyttat datorn till bordet brevid tvn så jag spelade nått lego spel och kollade på melrose place varje dag
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Dr. Snuggles Bamse Mumin Fast dom kollar jag fortfarande på!
Jag älskade Bill & Ted filmerna när jag var liten plutt. Diggade också en prins i new york. det var bra skit
This is genius!! where is my flame thrower?
5 myror är fler än 4 elefanter.. hahaha
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Jag har sett Batman Begins minst 50 gånger. Har även gjort typ 50 "comicbooks" med min kusin som alla handlar om filmen. Vi återberättar de bästa scenerna om och om med våra egna bilder.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
NEJ! FEL!Batman RETURNS ska det vara.
Nej vafan det var det inte alls. Bara BATMAN heter den, med Jack Nicholson. Fan helvete va jag spammar.
Kenan & Kel, Airwolf, McGyver, SeaQuest.... älskade dom serierna, vad det gäller filmer så var det Stallone-rullar som gällde
Moderator
2007-09-19 21:56
Ika i rutan var inte alls läskigt det var bra. Tecknade batman kollade man ju på som fan. Speed Racer. Tecknade spiderman. Typ allt som gick på fyran runt -94 eller så. Och bokklubben eller vad det hette! När de åkte iväg på en matta utan en kille och så fick han åka själv i en kista.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Starzinger , kollar fortfarande med jämna mellanrum några avsnittDr. Snuggles , äger idag dvdboxen :)ALF Den oändliga historien , sett väldigt många gånger
Kom på att min favo film när jag va liten va "IT" (Det) Clownen you know :P Haha ser man den idag så är den ju inte ett dugg läskig, men då tyckte man det, men då va man ju bara ett par år :)
du såg den när du va ett par år? du sov inte mycket på några år sen va? :) den filmen har sina otäcka scener, än idag kan jag tycka, Tim Curry liksom.
hehe njaa jag vågade bara kolla på den på dagtid hehe.. Men njaa, idag kan jag inte hitta någon läskig scen.. Tycker bara att det är roligt att se Pennywise haha.. Han är rolig nu, inte läskig :P
B-B-B-B-B-Billy Boy :)
Allt på Cartoon mer eller mindre.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
det var mycket roligare att kolla på skräckisar när man var mindre :(
Transformers, men det kollar jag iof på fortfarande så....
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Ni har ju glömt A-Team för fasen! :)
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Haha nu kom jag på en till favo film. LEJONKUNGEN så klart. Hur fan kunde jag glömma den :)Power Rangers, "IT", Lejonkungen (kommer säkert skriva 40 gånger till i tråden, för det dyker upp lite filmer i huvudet på mig lite då o då hehe)
Dags för en uppning då!
Har gått igenom en hel del grejer man kollade på som liten och kommit fram till en del skoj grejer!
Saber rider och stjärnsherifferna. Jävligt cool serie med cool tillhörande musik, t om laddat ner soundtracket nu :)
Denver the last dinosaur. Den har väl ingen missat?
Barbapappa, så rackarns bra! :)
Centurions, hittar dock inget på svenska just nu. Häftigt.
Detta får räcka för nu, kommer med mer gott senare :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Här är en serie jag kollade mycket på som liten!
En till där tv-spel blivit serie
Synd bara att dom använder sig utav en annan variant utav triforce... märkligt tycker jag.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Ytterligare en från tvspel!
Biker mice from mars! Jag vet inte vad andra såg för filmer när dom var små men jag såg Alien, Aliens, Alien 3 och 4 samt Predators, Batman, Lejonkungen, egentligen alla disney filmer, en hel del Astrid lindgren m.m.. Se7en, Poltergeist(tror jag den heter) var jävligt rädd för den filmen.. Luftens hjältar var ju awsome, turtles också.. hmm :)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
mork and mindy fresh prince saved by the bell power rangers dr snuggles macgyver zorro lucky luke Alf Saber Rider Sommarlovsprogrammet Tippen Aladdin Och en jävla massa mer
Tecknade Zorro minns jag att jag tyckte var häftigt som fan. Han hade en lönndörr i sin öppna spis, en trappa som gick ner till hans hemliga håla.