Bästa svenska film!
Sugen på att se riktigt bra svenska filmer.. genre spelar väl ingen roll men helst inte drama.. :P så vilken svensk film är eran favorit??
aa haha drömkåken e nice!
Fanny & Alexander
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Sökarna 30 november Stockholmsnatt Nattbuss 807
Strul och Jönssonligan. Soundtracket i Strul lyfter filmen den där extra biten till oändlig perfektion
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Offret Persona Körkarlen Passageraren Elvira Madigan Syskonbädd 1782 Herr Arnes Pengar Ett gäng fantastiska svenska filmer (max en per regisör), Passageraren är alltså Eric M Nilssons film från 1966.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Offside!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Mitt liv som hund Fucking Åmål Tillsammans Lilja 4 ever Ogifta par en film som skiljer sig Adam och Eva Yrrol Sunes sommar Fanny och Alexander
slowmo: Herr Arnes penningar är faktiskt tokgrym, såg du den också på svenskan på högstadiet? gillar i synnerhet specialeffekterna.
zozo tictac jalla jalla kopps
mediora: Herr Arnes penningar har ja inte sett (om du menar Gustaf Molanders version från 1954), menade du däremot Stillers stumfilm som heter Herr Arnes Pengar (lätt att blanda ihop kan jag tänka mig då romanen hetter penningar) så håller jag absolut med dig! men jag såg den inte på någon svenska-lektion utan jag lånade den på biblioteket och har nyligen köpt den amerikanska dvdn.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
ZINGO! Riktigt rolig film.
Sökarna Den bästa sommaren Jalla Jalla Beck filmerna Zingo Hundtricket Kocken Stockholms Boogie Där har du några svenska filmer som jag tycker är bra!
Live Hard, Die Young
Moderator
2007-08-31 15:10
SÖKARNA,,,
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Tomten är far till alla barnen. Överlägset. Beck-filmerna är inte fy skam dom heller dock
va?
YRROL!
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
En svensk rulle som inte får missas är Det Okända från 2000.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En kärlekshistoria av Roy Andersson
Fred mellan folk - Krig mellan klasser
En kärlekshistoria röstar jag också för.
Gerdaman
Farväl Falkenberg om du vill ha en någorlunda ny film. Annars, En Kärlekshistoria!
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
jalla jalla kops Nån beck-film och för att låta bildad, Fanny&Alexander
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Tomten är far till alla barnen Stockholm Boogie Yrrol Joker Sökarna Drömkåken
Ondskan är tung!!
BLESS REGGAE MUSIC
beck e feta... ondskan ja den e riktigt jävla bra.... sen gillar ja göta kanal filmerna haha... men den absolut bästa e Sällskapsresan
vi är överallt!
å så lite bostangurka på toppen.. - Bostongurka?? D SMAKAR JU SKIT HAHA
vi är överallt!
sunes sommar
Take a Chill-Pill <br>
Jägarna
"Whatever doesn't kill you simply makes you... stranger. "
Sökarna Svensson svensson Beck Wallander Nattbuss 807 Sunes sommar lättt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tomten är far till alla barnen är överlägset den bästa i svenskfilm historia
Toastare
2007-10-14 18:30
PS sista sommaren Om kärlek En flicka på halsen Härifrån till Kim Ha ett underbart liv it's a classic!
Jag skyller allt på Emma!
Det okända.
work some magic
FÄBODSJÄNTAN ÄR EN KLASSIKER !!
sthlm boogie är ju den absolut bästa svenktillverkade "feel-good" film !
kickar fet fest borta på apberget haha den e bra fan
vi är överallt!
Baba´s bilar. grym jävla film!!
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
under ytan
Några, utan att nämna bara Bergman :) Fanny och Alexander Utvandrarna Kvarteret Korpen Att angöra en brygga Ägget är löst!
1. sunes sommar 2. pariserhjulet
Lämne piga hemme!
Torsk på Tallinn! skandal att ingen nämt den :P sen Sunes Jul, Svensson, svensson och sälskapsresan
Jag tycker att "morrhår och ärtor" är en bra film, men inte den bästa. Nämnde bara den jag kom på först, för svårt att försöka kröna vilken som är bäst av dom alla. Mycket skitfilm som nämnts dock. Svensk B-komedi kan ses som underhållning, men inte som bra film. Stor skillnad.
xavante: ja fast de e nog lika bra att sverige fortsätter me den, som du säger B-komedin, för om sverige försöker göra något seriöst blir det bara fånigt, har de nästan alltid blivit. Vi kan inte göra bra film. Rolig dock, de finns de:P