I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

The Secret (Rhonda Byrne)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2007-08-14 21:08

The Secret (Rhonda Byrne)

Någon som har läst boken?
vad har ni för tankar kring den?

läste den häromdagen och måste säga att det var grymt intressant.

- Your Personal Designer -
Contact me For Designs

2007-08-14 22:06
Har sett lite på dvdn, såg också ett avsnitt på Oprah, det är senaste hypen nu.

Dock tycker jag vissa saker verkar lite....Tveksamt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-15 13:47
Jag såg filmen. Det stämmer till en viss del, men så länge vi blir manipulerade och våra sinnen störs av konsumtions samhället blir det svårt. Materiella saker är inte sann lycka. Men mycket vettiga saker sägs och den är jävligt on point ibland.
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2007-08-18 21:45
har sett filmen. tydligen så är det som dem framställer som en av universum säkra lagar inte alls ett vetenskapligt faktum, och har blivit sågat av riktiga forskare
Carlsberg don´t do circumcisions.
But if we did.
They´d probobly be the best circumcisions in the world.

2007-08-19 03:49
Denna tråd betjänar mer uppmärksamhet. Snälla, större diskussion. Jag kan hålla med mycket om de dom sa i "The secret" - Men detta tycker jag bara reflekterar karma och god/ond energi.

Jag tror fullständigt på att du kan göra vad du vill & bli vem du vill. Bara om du tror på det! Men det handlar bara om att ha gott perspektiv på det.

Introt till the secret gav mig bara kväljningar när dom snacka om att det här var en riktigt "hemlighet" som hållits från allmänheten för år hundranden sedan stenåldern i princip.

Jag är full.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.