Beck - Sköna/roliga citat..
Lägg upp lite sköna citat från beckfilmerna som gått genom åren. :) slänger upp ett här: När Gunvald förhör en gammal våldtäktsman. Gunvald: har du mobiltelefon? Våldtäktsman: Nej. Gunvald: Men du vet hur man använder en va? Våldtäktsman: Tror du jag är idiot? Gunvald: du är både idiot och jävligt ful, jag förstår att du måste våldta för att få knulla.
att ha vatten i örat gör en bra i magen..
ojojoj, kan sitta hela kvällen :( har best of gunvald på datorn :)
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
-Tror du jag är rädd för dej, snutbög? -Det borde du va, om du är smart. Men det är du inte. Du är bara en dum liten pundare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när gunvald förhör någon utländsk snubbe så säger utländska gubben -Är du gift? -Nej, men jag knullar skiten ur dig fru 2dagar i veckan medans du sysslar med momsredovisning i skärholmen. visste du om det?... hon är oren vettu!
ur DIN fru ska det givetvist stå.
Gunvald: Alla har väl blivit mobbade när man är liten! Beck: Jasså? Vad blev du mobbad för då? Gunvald: För att jag hade så jävla stor kuk!
hahahah, gunvald är det bästa som hänt svensk film..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Gunvald - är du feminist? - självklart, är inte du? Gunvald - nja du, jag är allätare
en kvinna är ett heltidsjobb, det gäller att välja sitt yrke// charles bukowski - factotum
Gunvald: Alla har väl blivit mobbade när man är liten! Beck: Jasså? Vad blev du mobbad för då? Gunvald: För att jag hade så jävla stor kuk! hahahahahahahahahahaha
Upp i snoken ska det!
Gunvald och Beck genomsöker en herrgård och bryter upp en lada och hittar en massa illegala invandrare där: Ägaren av herrgården: "Vilka är ni egentligen!? Gunvald: Piff och Puff, vilka är det här? (och pekar på invandrarna...) Sjukt kul!
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
Efter att ha kollat på klippet så var det inte riktigt rätt, men jävligt kul!
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
Så jävla grym han är!
Live Hard, Die Young
Becks granne har ju också sagt en hel del sjuka saker även om Gunvald regerar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Skaru med in på en stänkare?" Älskar den liraren!
Signatur får rum här
Noname: "Du snackar för mycket" Gunvald: "Jag vet det sa morsan också. Sen köpte hon en badboll och försvann."
Någons om har best of gunvald på datorn å har lust att slänga upp den på speedyshare?
Becks granne säger någonting i stil med "Min lever har ju legat i en bubbelpool av spånken sen jag var femton". Klockrent.
Still in the bridge
Dock är det ett citat som man inte bör ta ur sitt sammanhang för att förstå det roliga.
Still in the bridge
Gunvald - klockrent namn. Har faktiskt inte kolla på Beck-filmerna, är det Persbrandt som spelar honom?
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Nåt som är klockrent är när gunvald besöker en fånge i häktet/fängelset. Gunvald: Vem leverar tjejerna österifrån? Fången: Haha, nä glöm det. Gunvald tittar mot han som polisen som bevakar cellen och säger: Kan du gå ut och låsa? så tar han av sig kavajen. Fången: Eh, vafan är de frågan om? ^^
Gunvald: Vad heter du? Mannen: Ska väl du skita i. Gunvald: du ska bara hålla käften och stå här och vänta på din tur (visar snutbrickan), du kan få en tandläkarräkning på 8000 kr om du inte håller käften.
http://www.youtube.com/watch?v=IAN6MvS91sg
http://www.youtube.com/watch?v=WfLNIFslSxs&mode=related&search=
LYS DEN!
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
"hehehe, han gick rakt in i betongväggen..heelt...helt patetiskt" hahahahahaha
"ditt närminne sitter väl i förhuden"
ATLien F22: Fan har du bott på en annan planet. Känns som att beckfilmerna har gått i repris på tv så ofta att man kan dom utantill snart.
älskar beck filmerna grannen har rätt sköna kommentarer Beck underhåller middagsgäster och har lite soft stämningsmusik i bakgrunden. Grannen knackar på becks dörr. beck: Ja? Grannen: Du det här är en hyresrätt, ingen jävla rave hangar.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
"Jag har inte gjort nåt, Nej det har ju ingen när dom sitter här, då har alla hjälpt gamla tanter över Skantulsbron och gipsat överkörda katter och fan och hans moster"
Du det här är en hyresrätt, ingen jävla rave hangar. haha!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
"Trött? Fan ta sej en stänkare när det börjar rycka i ögonlocken sen e man vaken som ett brandlarm." Grannen.
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
rahbalder: Ja, jag är från planeten Stankonia. Nog vet jag att de går hela tiden på TV men det betyder inte att jag kollat på dem för det! :P
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Gunvald: Nu är jag förbannat trött på dig din jävla likpackare, antingen så snackar du nu eller så kör jag upp ett altarljus i röven på dig.
Åh älska gunvald och grannen! lätt dom skönaste i serien! Ska ta mig och köpa hela serien nån gång i framtiden, älskar filmerna! Hur är dom nya filmerna då? Har bara sett en jag, flickan i jordkällaren.
Live Hard, Die Young
dom nya är helt ok, ganska bra handling. gunvald kommer in lite då och då med ett par schysst kommentarer.. ;)
basic instructions before leaving earth..
haha gunvald är det bästa som hänt svensk filmhistoria EVER! och grannen också!
SKU - SKU - SKULASON!
fy fan nu är min jobbar dag lyckan gjord
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
haha han är så jävla lack när han gipsat benet hahaha
SKU - SKU - SKULASON!
maran P3 Denna scen du syftar på ? _________________________________ Beck - Vad har du gjort? Gunvald - Vad ser det ut som ? Gjort illa mig i foten. Vill du va så vänlig att flytta på dig ? Du kanske ser att jag har svårt att gå . Beck - Vad är det som har hänt ? Gunvald - Jag har trampat snett. Beck - När hände det ? Gunvald - 21:30 igår kväll. Sen dess har jag suttit på den där jävla akutmottagningen ! Satan ! Det är skrikande psykfall , mosade fyllon och uppskurna pundare ! Och fan och hans moster ! Och varenda jävel ska ha förtur, före mig ! Va äre för jävla sjukvårdssystem ?! Fan, nästan 13 timmar tog det att röntga och kasta på det här jävla paketet ! Så fick jag vänta nästan 2 timmar till på att nån jävla överläkare var ute på sin fjolltur på golfbanan ! Och inte kunde skriva ut ett jävla .. Argh !
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
GreenApple P14 haha ja exakt det, bästa någonsin!
SKU - SKU - SKULASON!
Beck: Sover du aldrig? Grannen: Nej! sova är för amatörer
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
Snorunge: Troru ja e rädd för dej ?! Larsson: Det borde du vara, om du var smart, men det e du inte.. du är bara en liten korkad pundare.
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Inte för att detta har med gunvald att göra, utan en av birollerna.. det handlar om den här piss bosse?! nån som vet? den här piss bosse kallas in på förhör, o och beck frågar vad han heter så svara han - bosse, även kallad piss bosse. Han är då ett vittne i nått slags mord. Han berättar att har gått fram till det här liket o druckit upp hans sprit som stod bredvid han Då frågar gunvald - gick du fram till ett dött lik o drack ur hans sprit? Så sägeer piss bosse - ja det är klart, en slatt är ju en slatt HAHAHA fan vad jag skratta. vet dock inte vilken utav filmerna det va.
ja goooomorron gomorron det e vejron i ottan nile city 105.6, vem är det jag tjötar med?
Kvv8-> "Jaha, vad heter du då?" "Eh, Henrik Ankarstierna (tror jag han säger), men mina vänner kallar mig Piss-bosse"
nånting om att 2 poliser blivit skjutna nazi: vi hörde det på radion i tåget på vägen hem. och vet du vad vi gjorde?....... vi jublade gunvald: för att 2 poliser blivit skjutna???(det är hur han säger det som är roligt av någon andledning) nazi: aa Gunvald tar till med några knytnävar och går
vad heter beckfilmen med nazisterna? har fan inte sett den på år och dagar...