I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kan någon förklara terminator för mig? *spoiler*

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2007-07-27 23:40

Kan någon förklara terminator för mig? *spoiler*

Jag såg Terminator nyss. Jag har sett den ett par gånger tidigare när jag var yngre. Men nu klicka det för mg och jag undrar n sak.

Vem är far till John egentligen?

I filmen så säger Kyle (killen som kommer från framtiden för att rädda Sarah Connor, som är mamma till John, som är killen som kan rädda "världen") att han växte upp bland ruinerna. Han känner John och valde själv att vara den som åker tillbaka för att rädda Sarah. Han hade även en bild på Sarah som han fått av John.

Han berättar även att Johns pappa dör innan kriget. Det verkar inte heller som om han känner Sarah, eftersom han valde att komma tillbaka för att få träffa den "legendariska Sarah Conner".

Är Kyle pappa till John? Han hamnar ju i säng med sarah och hon är ju gravid i slutet av filmen. men hur funkar detta. Kyle dör när Terinator dör. Alltså stämde det han sa till Sarah. Att pappan dör innan kriget. Men hur kan då Kyle ha träffat John i framtiden?

För vad har egenligen hänt från 1987 till 2027, alltså innan Kyle kommer tillbaka? Vem var fadern?

Hoppas ni fattar vad jag menar och har svar.

It Is What It Is...