Pulp Fiction 2
Skulle inte det komma en till eller hur var det Tarantino sa? Jag kan inte få nog av filmen, har nog sett den minst 5 gånger.... Ett tips! För er som inte sett ettan, så finns det 2-disc versionen av filmen här för bara 49:-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är de något shysst bonus matrial?
Någon tvåa har jag inte hört talas om. Men jag vet att det är mycket och bra extramaterial på den där utgåvan.
...Don't hate my message...
Battlerappare
2007-07-15 13:19
skulle förstöra ettan, så nej, det kommer aldrig komma en tvåa.
:c
Tarantino är inte dum nog att göra en tvåa.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Han höll ju på att skriva på en grej vid namn Vega Brothers där Vincent och Vic Vega (Mr Blonde) skulle vara huvudpersonerna, men eftersom han sysslar med andra grejer hela tiden, plus att John Travolta och Michael Madsen börjar bli gamla, lär den inte se dagens ljus.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
synd, men ja... de börjar väl bli lite gamla för att verka lika "tuffa" Får hoppas att han styr något i samma stil typ, eller något bra annars med. Hade visst någon Zombie rulle på gång? De senaste jag sett har inte varit värsta...
duden: Han har inte gjort en zombierulle, däremot en som handlar om en galen stuntsnubbe som kör ihjäl folk med sin bil. Den ingår i ett "paket" där Robert Rodriguez också har gjort en film, som handlar om zombies.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Aggro, men iofs så ser både Madsen och Travolta typ precis likadana ut som dem gjorde i Reservoir Dogs och PF. Bruce Willis har gjort det, Schwarzenegger har gjort det och jag tror absolut att bröderna Vega hade fixat det Har förresten Tarantino skrivit klart filmen, eller har det bara varit snack om det?
Det var någon intervju med honom då han fick den frågan om det var sant och han sa att det var fullt sant men han hade svårt att få det hela hänga ihop då både Sam och Johns karaktärer dog och han vill så gärna ha med dem i tvåan.. ..då hade han en lösning att deras tvillingbröder som bor i Amsterdam ska komma och hämnas eller vad det va... ...håller med att det skulle fucka upp Pulp Fiction.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Det är Tarantino ni snackar om... om han skulle göra en 2a så skulle det inte fucka upp 1an. Han gör inga misstag den där liraren
ett tips för er som inte sett ettan? eh, jag visste inte att talibanerna i sina grottor i afghanistan satt uppkopplade på whoa!
Exorsixten ..jag tycker 2an till Kill Bill sög rakt av. Men allt är ju en smaksak, Tarantino är inte övernaturlig och allt han gör kan inte glädja alla hans fans. Folk kanske bara inte vill att orginalet ska röras och blandas om med en ny film, särskilt om det inte var en mening med det från första början. Offtopic: Höll inte han på att planera 2 nya Kill Bill filmer och en ny Friday 13th?
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
kan inte få nog av filmen, har nog sett den minst 5 gånger.... haha!
No cake for the impurity!
vi är blattar... niii är svennar och viii... ...hatar er alla! haha oh snap!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
hak_lars & Apeman & Mentalprayer med flera... Sluta leka så balla va? Förstår om ni blev mobbade som mindre, men det här är fel ställe att ta igen er tragiska uppväxt på.... Försök trivas lite bättre med er själva!Brunsås Tack för upplysningen, håller tummarna för en bra film!
Scripta: Ja, visserligen, det var en bra tankeställare. Fast jag har ändå svårt att se dom båda reprisera sina roller i en prequel - får "Dum och dummare 2"-vibbar. Det har varit snack fram och tillbaka, speciellt på nätet. Han har enligt rykten skrivit en scen som involverar bröderna Vega vid ett middagsbord där dom bråkar över nåt så obetydelsefullt som "sista köttbullen" - låter rätt ball.
duden P3 - Har du sett den 5 gånger? Att du inte tröttnar på den..
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
5 gånger tycker jag är mycket för en och samma film, om ni kollat på era favoriter 18 gånger i brist på annat, så väl... kanske så ni bara lever.
Battlerappare
2007-07-17 14:17
fem gånger är alldeles för lite när det gäller Pulp Fiction, se den minst tio gånger till.
:c
...och om vi håller det på den nivån som lasse sa, så är ju anledningen till att jag skrev något över huvudtaget att du skriver om filmen och tipsar om den som det är en okänd jävla underground film, när det kanske är en av de tio mest kända filmerna under andra halvan av 1900talet... vem har inte sett pulp fiction? om någon skulle säga att de inte sett pulp fiction så skulle nog i alla fall jag tro att människan i fråga kanske inte har haft tillgång till det moderna samhället sedan filmen kom? och fem gånger är ingenting... tror jag såg den fem gånger på raken när jag såg den första gången...
hak_lars Frågan var mer om en tvåa skulle komma, samt ett tips till de som hade missat första delen. Att det är självklart att alla över 11, att alla i moderna samhället ska ha sett den är jag inte överens om... men det behöver vi inte vara! Apeman P29 Hur länge har du varit arbetslös nu? Eller kanske behöver du en flickvän....
duden är sambo, har jobbar på mitt jobb i sex år nu... Pulp Fiction kom när jag var 16 år, gick i gymnasiet då, man hade mer tid å se på film då... vi snackar ändå om en 13 år gamal film... på 13 år har man ändå lyckats se den filmen mer än 5 ggr...
Apeman P29 hehe, inte jag! kan i för sig tänka mig kolla på den några gånger till.... Hur många gånger har du sett samma film som mest? Och vilken i sådant fall? Behöver inte svara, men vore småkul o veta...
shit... jag har sett många filmer många gånger... men star wars triologin är nog de jag sett flest ggr... kanske... pulp fiction är också högt på listan... lätt mer än 20 ggr per film... tror jag iaf... sen är det väl rätt många gangsterfilmer som gått varma i videon först å dvd:n sen... maffiabröder är en som jag sett hur många ggr som helst...
Fan, du måste verkligen älska film... vill påstå att jag gör det, har vänner som påstår sig göra det med, pluggar filmvetenskap och jag vete fan... men jadu Trodde att du var knäpp bara, sorry!
liiiite knäpp är jag nog... men ändå...
verkar inte som det kommer en 2a som tur är, imdb hade nog tagit upp det annars.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Ehhh... ingen som läste mitt inlägg om Vega Brothers här ovan?
Aggro P23 Det vore något! Har missat ryktet, men var delvis därför jag starta tråden. Ingen som hört något mer?