I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Save the Back Donnellys

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2007-07-05 22:45

Save the Back Donnellys

NBC valde att lägga ner serien efter bara 5 avsnitt på grund av svikande tittarsiffror. De resterade avsnitten sändes på nätet. Vi som såg dessa avsnitt vet att den som sett hela säsongen inte annat än kan hålla med om att det är en mästerlig och fruktansvärt välskriven serie.

Så om du är en av dem som såg hela säsongen och likt många andra sitter och önskar att NBC ska ta sitt förnuft till fånga och göra en andra säsonog . ..gå in på http://www.savetheblackdonnellys.net/ och se vad du kan göra!

Ni som såg de första avsnitten men inte resten - se dem! Jag vet att ett par avsnitt blev lite sega men å andra sidan var det samma sak med sopranos första säsong. Det tar ett par avsnitt att få hela storyn att fastna hos folk. Sista halvan av säsong 1 är dock helt sjukligt spännande.

Ni som inte vet vad jag pratar om över huvud taget ..never mind.

Det var allt för mig.

"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold