Vafan...är han 50 bast eller? (Sune)
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
lr hur ??
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Nej det är inte han. 2004 pluggade han på högskola i skövde, allt jag hittade efter 1 minuts letande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffiti is like music for your eyes.
stackars richie, vart fick han den där otroligt fula skäggdelen ifrån :S
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
don't watch me, watch yourself
DAmn... John Connor snubben ser ju ut som en riktigt ner knarkad lastbils schaffis
JAG KÄNNER IGEN HAN JOHN CONNOR SOM FAN! spelade inte han med i nån film som handlade om rebelliska amerikanska tonåringar som knarkar i en bil påväg mot en kiss-konsert?
han är med i american history X..... en minut på IMBD löste minap roblem
Bara så ni vet, så är eran dröm lika med våran verklighet. -someone´s gonna die tonight.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Ok va fan allsa , Manga la upp bilder fran Laura fran Lilla huset pa prarien , men jag vill veta vad hennes syrra ser ut i dag, Mary har jag for mig hon hette som senare blev blind dessutom. Va ju helt kar i henne back in the days, Vad hette hon 4 real???
GO!!!!!!!!!!!!
Jävlar vilka tits Stephanie hade fått
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bizzydave, Melissa Sue Anderson
då nu
Referral Denied You don't have permission to access "http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/33/44/70/10f.jpg" on this server.
Reference #24.2aa77a94.1189362557.19dfd076
------------------------------------------------------------
Testar en annan på Melissa Sue Anderson
Today..
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Samma som Lacroix, men bättre bilder.
Då ->
Nu
Men han har väl inte glasögon på riktigt?^^
Blasta Jag tror din förra "nu" bild, är från nån av filmerna^^. (Har dock bara sett ettan)
Skivsamlare
2007-09-13 18:43
Knugen Du tänkte på Detroit Rock City som han "John Connor" snubben är med i ;)
Wa wa wee wa!
Oh shit Ronja var ta mig fan det fulaste jag sett
Wa wa wee wa!
Äh hon ser ju fortfarande ut som ett litet troll. Kung det.
One chapter a day
KUNG tråd, keep up the good work!
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
KUNG tråd, keep up the good work!
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Haha. Många sköna bilder.
Världens bästa Karlsson går i min polares klass, såg en bild från nån grillning dom hade haft och han såg exakt likadan ut.
Damn right I'm an asshole, you pussies ain't even half this tight //Qwel