I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

White Rapper Show - Onsdagar tv400 kl 21.00

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2007-06-21 13:15

White Rapper Show - Onsdagar tv400 kl 21.00

Var det någon mer än jag som ägnade 55 minuter av sitt liv för att glo på denna dynga?

Grejen är i alla fall någon slags idoltävling där dom ska hitta nästa stora vita rappare som ska slå igenom efter storheter som vanilla ice,marky mark och eminem.

Rapparna verkar bestå av ett gäng pajasar med idol-ambitioner.
Ena killen försöker starta en rörelse han kallar för återkomsten av ghettot och kallar sej inte rappare utan ett väsen. King of the urbs eller nåt sånt.

Detta var i alla fall mycket underhållande o gav mej många skratt.
Så vill ni se ett gäng wiggers vara fett med hiphop så kolla in tv400 på onsdagar.

Producent

2007-06-21 13:17
fan att man inte har Tv400...har sett lite av det på youtube...verkar riktigt roligt med en massa wannabe rappare =)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2007-06-21 14:41
det var direkt pinsamt. till o med pinsammare än puff daddys show på mtv.

tänk dej ett gäng wiggers som är fett down.kanske mer down än hela whoa tillsammans.
att folk ens söker sej till ett sådant tv-program är en ren skymf mot hiphopen i sej tycker jag.

vi kan säga så här dom bestod av följande:
en självutnämnd hiphopmessias som tror han ska återuppliva ghettot.vad han menar med ghetto framgår inte.

en white trash snubbe med tuppkam o aldeles för bred bandana över ögonbrynen.

en fet brud som ska battla allt o alla.hon är fett hiphop o skrikig.hade dock lite skills.

en crackbrud med flätor o brillor som verkligen hade noll skills.kommer nog åka ut snabbt.

sen var resten rätt så intetsägande men de hade i alla fall lite skills men saknade utstrålning.

samtliga rappare saknade all form av delivery i sin rap. de flesta hade knappt nån rytm i sitt flow o deras rap var nog aldeles för simpel för att kunna slå.

att detta gäng är det bästa dom lyckas få fram genom uttagningar är riktigt pinsamt med tanke på att det finns en massa skillade rappare överallt men de som kan nåt kör nog sitt eget race.

2007-06-21 15:13
det är väl mc serch som är programledare? måste ses

2007-06-21 15:16
aaah det var han som var programledare.
huset dom bor i är ett ghetto.i south bronx såklart.

2007-06-21 15:25
jag har bara hört gott om det, så jag trodde det skulle vara jätteroligt, det är väl meningen att det ska vara roligt?

2007-06-21 17:26
Herregud du har verkligen noll koll, drog hem torrenterna när det gick i USA... Roligare serie finns ju inte, GHETTO REVIVAL BABY KING OF DA BURBS. EgoTrip är de enda som kan balansera humor om hiphop utan att det blir töntigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-21 17:29
persias dildo vs john brown = classic. nuff said.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-06-21 17:30
såg bara ett avsnitt... det roliga med ghetto revival snubben var att han inte hade någon som helst förklaring på vad han svamlar om... hahah

2007-06-21 17:38
nån som vet om det slutade i nåt vettigt eller?
någon som slog igenom o blev en star?

2007-06-21 17:38
ingen blev någonting, precis som väntat.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-06-21 17:48
var väl som man trodde då.man tycker ju att dom borde hittat bättre förmågor ändå.

2007-06-21 17:48
John Brown - King of the Burbs, baby! Halleljuah Hollaback!
A Profound Hatred of Man

2007-06-21 17:52
sinnessjukt rolig serie, fattar inte att folk dissar. såg hela serien för några månader och det gav mig MÅNGA goda skratt.
helt klart en värd serie. john brown är ju så jefla rolig med snina ghetto revival och king of the burbs och shiet.

se den

2007-06-21 18:00
http://www.bjernies.com/JohnBrownSoundboard/

Randolph!
A Profound Hatred of Man

2007-06-21 18:00
Faktiskt riktigt rolig serie, så länge man ser det som en dokusåpa och inte en raptävling.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2007-06-21 19:03
varför yrar dom så mycket om old school? handlar inte showen om att lyckas och sälja skivor? då är ju old school det sista man behöver kunna nåt om.

blir kul när dom har en tävling där dom ska springa. fettot orkar inte och kollapsar.
Din hojtlåda är tom.

2007-06-21 21:28
Hahaha det är sjukt roligt ju, nice att dom ska börja på svensk tv också.

Höll mig uppdaterad igenom att ladda ner alla.

King of the Burbs, baby! Halleljuah Hollaback!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-21 23:08
den serien gick ju för evigheter sen, jag sitter och hoppas på en säsong 2 utan dildo-fighter

2007-06-22 11:30

första avsnittet är mest ett jippo, serien kommer igång sen och blir mycket underhållande.. men man ska inte dömma efter första avsnittet

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap

2007-06-22 14:34
Har redan sett hela säsong 1, SJUKT UNDERHÅLLANDE program. Älskar det rakt av, måste ju komma en säsong 2. Men helt ärligt, hur fan kunde G-Child bli en av de 10?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2007-06-23 21:03
I wanna smoke, I wanna smoke, I wanna smoke in the club!
A Profound Hatred of Man

2007-06-23 21:09
haha g-child va ju helt flippad :) sulee (stavning) va ju grymmast.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe

2007-06-23 22:08
vet inte vad han hette men han som hoppade av i första avsnittet var ju faktiskt bra....han var inte nån whigga i min mening då han inte var som dom andra och snackade om att han bodde i ghettot osv.
 Haters gon' hate...

2007-06-23 23:42
dasit

2007-06-24 01:22
John Brown är killen hela dan, Robert-E här på whoa känner han irl. och kan både ett och annat om hela revival grejen
Snubbepartiet - tunga lättviktare och tungviktare lätta på foten

2007-07-03 00:57
Torrents.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2007-07-03 00:57
Men gör inte det, för det är olagligt.

2007-07-03 12:56
såg andra avsnittet i söndags.
sitter o skrattar rakt igenom. det här är kvalitets-tv.
fast vadfan är det för fel på hon G-child? går hon på meth eller?

2007-07-03 14:05
lol att jag blev bannad över det :D

2007-07-04 17:30
En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe

2007-07-13 10:53
det blir ju bara bättre o bättre haha.
bra att crackbaby g-child åkte ut..fattar inte hur hon kunde komma med från första början.