Skivsamlare
2007-05-23 03:09
pirates of the caribbean 3, ngn som såg den?
ngn som var och såg den? vad tyckte ni? inte lika rolig som de andra imo. denna var mer ren action, hehe. som en 2,5h lång actionscen even o.O hehu godnatt.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Fan va bra:D Action är det som jag uppskattat mest av de där filmerna faktiskt.
Skivsamlare
2007-05-23 10:10
såg den igår, lång lång lång, men bra bra bra men lång...
fair enough..
2.5h är väl inte särskilt långt?
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Jag såg den inatt! och jag tyckte om den :D
Magnus Betnér <3
är nog dags att se de 2första:p
Meep meep
tyckte den var riktigt bra.. summerade ihop det hela på ett tillfredsställande sätt.. ger den 4/5
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Jag diggar den starkt också.. Såg den igår på bio och vill se den igen. Helst på bio, såna här filmer gör sig inte på min gamla 28".
360 GT: Beezwaax
jag såg den, hade inte sätt dem första 2.. jag somnade.. men blev kär i hon tjejen, kiera?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skitdålig. Filmen är 2h 48min och dom kunde lätt tagit bort de där 48 minuterna. Shit vad seeeeg den var och va ofta man kände "Jaha, vill dem att man ska skratta nu eller?" sen att den där tjocka piraten samt han med ett öga fått en större roll i At Worlds End är ett jävla hån, rena rama Piff och Puff för fan. Riktig jävla Jar Jar Binks varning på dem för er som kollat på Star Wars. Storyn var klart sämre än tidigare, känns helt enkelt som om filmskaparna struntat i den och lagt allt krut på annat. Vem fan bryr sig om Will egentligen? Jack Sparrow är precis som tidigare filmernas höjdpunkt, men även han förstör dem i denna med hans jävla hallucinationer. Riktigt tråkigt/dåligt moment i filmen. Keith Richards var dock riktigt bra i sin (lite för lilla roll) i filmen som Sparrows far. Annars var den som sagt riktigt dålig.2/5 i betyg och har vi tur så blir det inga fler filmer nu, även om slutet samtidigt var ett avslutande på denna trilogi, men envist visade att det kan komma fler delar i serien.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Den ägde fan alla de andra 2
Eftersom 1an var halvdålig och 2an totalt värdelös så förstår jag inte att folk väljer att se 3an?
Ja, jag har dyslexi.
Al3 Keira Knightley tvärr het är hon Ja.Tenfingers så du rekomenderar inte ens att filmens Fans, ska se filmen då ? För jag hade verkligen planerat att se den. Verkar mkt som att alla som är födda under 88 gillade den, och de som är födda tidigare än 88, ogilla den. haha, enligt detta forumet iaf. Lustigt. Halvt. Lite. PEACE
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Tyckte den var fet. Måste ju fan ses på bio. Storyn var inte så jävla bra men ändå lätt värd å se pga de sjukt feta actionscenerna med Hans Zimmers musik.
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
jag blev iaf helt såld på filmen, älskar alla filmerna <3<3
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
Det var helt ok. Lite synd att den var påtok för lång. Känns lite som att man skulle klippa bort en timme i mitten och klistra ihop. Dock så finns de många höjdpunkter i filmen både roliga och häftiga. Effekterna var like bra som förra gången, stort +. Men allt som allt fanns de 3 stjärnor i filmen. Johnny depp Keith Richard Den gulliga lilla apan
spoiler: Det käns som att någon typ producent eller så hade fuckat med slutet rejält. Om hon tjejen hade blivit näta kalypso hade det vart fulständigt logiskt och nästan bra. nu var det mer cp.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
Jochman Nu förstår jag itne ett ord av vad du säger.. Om hon tjejen (vem?) hade blivit näta (nästa?) kalypso fade det varit mer ... Vem?
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
Lite mer action låter lovande, förra filmen var ju bara ett långt jävla dåligt skämt...
<3
Det jag undrar mest över är. Fanns det Tandställningar på den tiden?. För pojken dom hänger i början har iaf tandställning,känns lite konstigt..
Tyckte filmen innehöll alldeles för mycket apor som skulle vara lustiga.blev bara pinsamt.eller jag 12 åringar i biografen skrattade iaf.de e väll det som e viktigast.. Jack sparrow var inte ens så bra i denna...
nej tacka vet jag
Stellan Skarsgård ....
nej men 5/10 iaf
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
"Tia Dalma" blev 62 meter lång. Det passade inte riktigt in tycker jag.
^
Word!
Annars 8/10 Jack Sparrows minatyr schizofreni figurer gjorde Sparrow Roligare hahahah
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
såg den i går med frugan..helt OK, men alldeles för rörigt i vissa stunder....rädda han, hämta den, fixa det å dona med det andra PLUS att dom å han å hon gör det..... betyg 3/5....ettan är fortfarande bäst.... Å hur i hela helvete kan dom sätta 11 års gräns på en sån här film? en jävla massa småglin som satt å skrek och gjorde roliga läten under hela filmen....vore fan förbjudet.... jävla ångest med kalypso också...jippie hon blev jätte stor.....kändes som en jävla nödlösning.... nä usch.....godkänd men ICKE mer...
tut!
Jag tyckte att den var för spretig. Men som ett matiné äventyr så fyller den sitt syfte. Dock inte värd att pröjsa 105 spänn för som jag gjorde...
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Tycker den var riktigt dålig, nya vändningar verkligen hela tiden, tråkiga skämt som bara kändes fjantiga och krystade. Sen när rastakvinnan först växte jättemycket och sen förvandlades till krabbor var det kört, en 1 / 5
hejhej
jag har "typ" sett filmen och täner dela med mig utav följande kommentar för jag e så packad å kullt. jag drog på rullen. såg en massa snack, nåra skulle hängas och det kändes väl ok. sen såg jag den där bruden ni vet , hon är typ pirat eller nått, tror att hon e imba.sen iaf så drog alla till wolrds end för att rädda jack, det tog typ 10 minuter, jack flippar ur och hans psykos påverkar den där pirat snubben att lista ut hur dom ska bli levadne igen. vilket kunde göras så jävla coolt men dom valde att göra det som en dagisstory från fruängen. sen somnade jag typ,--- så interessant var den ruulllen. jävla skräp rakt ut sagt dock helt nödvädnig om du har pirat feber och känner att poc är nått du måste få ett avslut på påtalomingenting, femkommatvåan e riktigt prisvärd =)
en smäll, en duns... och en hink att blöda i<br> <br> © VARGFLÖJT 2001-2008
Battlerappare
2007-05-30 23:28
första gången jag sett den Moderator snacka så mycket skit på fyllan :p!
:c