Bert ljung ftw!
Droppa lite sköna grejer ni läst i dom härliga böckerna om Bert ljung :P kan droppa en från lill erik: Nej tyvärr jag får inte gå ut när de är så fint väder ute.. Bert: vadå då? Lill erik: Nä, jag har solexem förstår du, men imorgon kanske de är molnigt, då kan vi gå ut. haha stackars Lill erk, aja droppa lite sköna grejer från bert :D
att ha vatten i örat gör en bra i magen..
vad betyder ftw? har aldrig fått det förklarat
Tjejen: Ska vi plugga ikväll. Bert: nej . Tjejen: Vadåra. Bert: Nee jag ska borsta tänderna. Tjejen : Borsta tänderna? Bert: Aa eller köpa en häst om de låter bättre.. Haha kanske är helt fel ute men men
Jag misstänker att det var en kreativ jävel som skrev WTF som FTW istället, sedan har folk kopierat och kommit på betydelser i efterhand.
Denna var också kunglig: Jag köpte presenter till alla där hemma, jag köpte en röstförvrängare till åke så man kan låta som vilken kändis som helst enligt den nervösa försäljaren på gatan, han måste vara väldigt nervös för han sprang så fort han såg polisen. ^^
jag skulle tro att FTW med betydelsen fuck the world har funnits bra mycket längre än förkortningen WTF.
you know i spell girl with a B
" Vi skulle ju ligga med varandra!!!"
haha "men vi skulle ju ligga med varandra!" e skönast! de säger min kille hela tiden :/
JMD, Jag Måste Dansa!
bertbanden är sköna också.. med moppelåten "när man fyller 15 år och får tonårstora tår, då får man en moped tjejer får lämna en ifred. min moppe e så fin jag lånar inte ut till svin. inte heller till en älg för den tar besinen drick och svälj och bensin e faktiskt dyrt"...
What the fuck - fuck the what? :D wtf ftw
Hasch och Kokain - Bajensvin!
Hahaha, fan vad jag älskade bert böckerna, får nog ta och läsa skiten igen snart, vet att jag har dem nånstans.
"Vi är inte utvecklingsstörda, vi är bara människor som störs av utvecklingen."
Thorleif: Bert... du står på min hand.
" Vi skulle ju ligga med varandra!!!" Det är ju den bästa, iofs från filmen va?
all fire burns, little baby, you´ll learn
Hela bert-serien (tv) är ju helt galet rolig. Haha! Korvmannen "pucko?" Berts fader "vad fan säger du?"
yes ahaya
Haha när han ska råna korvgubben för att verka cool inför tjejens brorsor är ju sjukt kul!
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
vi ska heta eru dum i huvet are you dum in the head
Det är fett när han hittar ett meddelande på skoltoan typ VILL DU KNULA???? RING 0550 222 444 Också ringer han upp och möts av en röst som säger typ Välkommen till travtjänst, vilken häst vill du satsa på? Sen skriver han: Jag la på direkt såklart, hur skulle jag kunna veta vilken av hästarna som ville knula?
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Min-blanka-penis, är de den när han typ ger gubben i korvkiosken biblotekskortet och tar korven å springer till raggarbilen? :P
Faraon: Så gör han i boken, i tv-serien får ju korvgubben en Jörgen-mössa.
Still in the bridge
När Bert tjyvstrumpar för första gången. Någon, förmodligen Klimpen, har köpt ett paket strumpor och grabbarna står i en tunnel och strumpar strumpor. Klockrent.
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.
haha jörgen mössorna!
www.discotheque.se
iofs från tv-serien, men det ær fett najs nær de ær på maskerad och træffar christer ulfbåge. nån frågar "vem ær du utklædd till?" och christer svarar "ah, Christer Ulfbåge, du vet han på tv-sporten." sen kommer en som ær utklædd till christer, och den utklædde vinner tævlingen før bæsta drækt, varpå den riktiga christer førbittrat sæger "jævla imitatør". det ær också kul nær bert och hans kompisar ska testa rasismen på krogar och kommer med bisarra påståenden, som att krogen inte slæpper in dem, inte på grund av deras låga ålder utan før att de ær "åttondelsryssar" (Bert), "halvgudianer" (Åke, eftersom hans mamma ær død och i himlen) och "bakterier" (Lill-Erik). det roliga ær att de tar med sin kompis Alfredo Panatta. "Det var lite svårt eftersom vi inte tror att Alfredo ær invandrare. Han påstår att han kommer från Skøvde, och vi tror att det ligger i Sverige. Hursomhelst tog vi med Alfredo ændå, eftersom vi invandrare behøver helsvenska kompisar som støttar oss".
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Inte läst en enda rad ur böckerna, älskar serien dock. Favoriten är när Lill-Erik ska lägga sig och sova och blir nattad av sin familj. "Nattinuffsan! Tossemor, tossefar!"
Intressepenisen hårdnar!
ah visst fan, det bæsta ær nær gossarna får jobb av en pizzabagare, som de tror ær italienare eftersom han anvænder skumma ord som "pågar". lill-erik blir sur på pizzakillen och skæller ut honom, en lång ramsa på italienska, varpå pizzakillen sæger: "Vad fan sæger du?" "Va? ær inte du utlænning?" "Utlænning? Jag ær från Skåne!" det ær kul, før snubben ser italiensk ut, men han pratar bred skånska.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Lill-Erik är kung. Han är ju tydligen journalist på SVT nu.
Intressepenisen hårdnar!
FTW betyder FOR THE WIN
You suppos to fuck RnB bitches not make songs with em!
ftw = for the win om man nu inte hängt på underground forum där fuck the world lär vara topic på var och varannan tråd. men det har inte jag serru!
De bästa är när lill erik går vilse i skogen med elefanten bruno och sen när han kommer tillbaka till lägret så svimmar läraren och då sa han. Oj så glad hon blev av att se mig,, då 3 raggarballar med mycket blod.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stödbollsgalan är ju kanske det roligaste nånsin... Maskeraden med christer ulfbåge haha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha rolig tråd! :) Har faktiskt nyss läst ut en Bert bok som jag har här hemma liggandes nämligen "Bert´s första bektraktelser". Kanske inte den bästa eftersom att det är den andra boken i serien då han är fortfarande liten, fyllde 13 i denna bok! Har läst alla förr när jag var liten tror jag och nu vill jag läsa dom igen! :)
Live Hard, Die Young