28 weeks later
Ja jag såg ingen tråd om filmen, eller ja iaf inte på dem två första sidorna så jag gör en nu. Jag gillade iaf första filmen och kommer defenitivt att se den här filmen också.Trailer
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
oooh, zombies me likie :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gick ju inte att kolla på. Jag får bara upp ett frågetecken i quicktime rutan.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
verkar nice som fan! :D
/Shadow
Ettan är ju verkligen inte skandal, älskar den fan. Känns så mycket mer än bara en splattrig zombiefilm. Kan inte kolal trailern nu men lever den upp till ettan lär det blir grümt!
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
o jag ser sååå fram emot denna. 28 dagar senare är en klar dystopifavorit.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
verkar bra :D ser fram imot att se den
ettan var ju ruggit bra, storyn och allt. hoppas tvån blir lika revolutionerande och snygg. men det känns som den inte kommer att vara lika bra!
www.myspace.com/cromefingers
Im in love!
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!
känns som om de har större budget blir de massa specialeffekter o grejs. saken med första filmen var ju just att den kändes äkta. jag kan fortfarande tänka på hur man samlar vatten på bästa sätt, hur man stoppar zombies i trappor osv....iofs är jag besatt av dystopier med zombies men ändå... sånt behöver man inte tänka på i typ mila jovovich zombieactionfilmer
Älskar den första filmen, så mörk och ensam film, inget ser oäkta ut i den första, trots den låga budgeten.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Producent
2007-04-07 15:46
det såg ut att suga rejält....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
hoppas den är lika realistisk och bra som ettan^^
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse
28 dagar senare - 28 days later
Jag diggade ettan som fan, måste självklart kolla in denna
Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta.
Tjabo den verkar bra. 1an är en av mina favorit filmer
Har sett den nu och blev besviken. Hade inte mycket av ettans krypande skräck, utan var mer som en actionfilm :(
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
såg filmen imorse ocj jag tycker den var jävligt bra, den var bättre än ettan också är det någonting i den här filmen som är ruskigt bra så är det miljöerna, helvete vilka underabra miljöer det, så grymt coolt att se london så där risigt :) dom har gjort det så snyggt samma sak är det ju i children of men, lite samma känsla :)
Forumsignatur:
slutet var inte nådigt, ge oss trean nu! jag gillar tanken på zombies som faktiskt utgör ett hot även om man inte springer rakt in i dom.
Battlerappare
2007-07-23 01:57
såg den nyss, jävligt mycket mer gore i tvåan, vilke uppskattas :)
:c
Fy fan, den va riktigt jävla bra! :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Älskade också början men efter det sjönk mitt intresse. Det var tråkigt att man inte hann kända nått för karaktärerna, de dog och jag kunde inte bry sig mindre. Det är ingen dålig film men jag blev lite besviken då de flesta tjatade om att den va lika bra som första filmen. Men plus till att Idris Elba är med även om han inte gjorde så mycket. "Execute code red"
"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled
iofs är jag besatt av dystopier med zombies men ändå... Samma här! Just det som gjorde 28 Days Later så bra!
At the gates of Eternity...
Filmerna är inte så sjukt bra jag tyckte det mesta med 1an var det coola när han gick runt i London och det var helt DÖTT! jävligt fin view ;)
Upp i snoken ska det!
måste man sett ettan?
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
nej det behöver du inte :P det här är bara 28 veckor efter första filmen, inga gamla skådisar eller så men se ettan också :)
Forumsignatur:
såg den nyss... den e GOOOREEE! ändå fett.OBS NU KOMMER FET SPOILER men är det någon mer som la märke till att när dom nyss bombat distrikt 1, och typ visa en overview efter att elden "släckts", tyckte ni inte att det liknade en gammal gubbe med värsta pirathatten? hehe..kanske jag och mitt missbrukande av droger som slår in men jag tyckte det
HAHAHHA jag är zombieskadad går in på aftonbladets hemsida..ser först bara "Nytt virus sprids" jag bara OMG YEEEY ZOMBIES:D:D:D:D:D sen bläddrar jag ner lite till så står det "...via msn" och jag bara omg no..fitta
hahaha :D artikeln om msnviruset är förv övrigt patetisk
Ska se den imorgonbittie, verkar cool faktiskt.
Såg den igår, sjukt att dom bobade först å gasade sen :P
kikk ass
det är väl ändå inga zombie filmer? It's a Rage Virus!
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
Såg den precis. Jag är typ rädd att mamma ska komma inspringades från köket och försöka tugga av min halspulsåder vidrig jävla film men helt ljuvlig
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
"men helt ljuvlig" HAHAHAHA psycho!!!
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Jag har inte fattat storheten med filmen. "Alla" verkar gilla den, jag bara somnar...
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Även om jag gillar zombiefilmer och tomma, stora, trasiga städer så måste jag säga att 28 weeks later varken var särskilt skrämmande eller spännande eller bra öht. Dock sköna miljöer, som sagt.
Göteborg på låtsas.
Ja denna måste ses :D .. Diggade 1:an starkt. Bra film & hoppas den här bli lika bra. Men man vet ju hur det kan vara med den saken =) kommer ihåg att jag skrämde skiiiiiiiten ur polaren när han kom ut från toaletten. Han la såg bokstavligttalat raklång i luften 1,5 meter upp hahaha.
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Zombies? Ni kan era filmer ni.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Såg nyss på filmen, jag tyckte faktiskt den va riktigt bra, nästan samma klass som ettan! Gillar sättet den e filmad på. en snygg mycket bra film helt enkelt!
är simon pegg med i denna? grymt isf.
.:stöd din lokala Folkarmé:.
grym som fan !!
ingazombiesingazombiesingazombiesingazombiesingazombiesingazombiesingazombiesingazombiesingazombies
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
(and remember that) För övrigt, fortfarande skön film och ser gärna att de fortsätter att göra fler delar i samma anda.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Infekterade människor då!!!!!!! omg zombies är liksom ett jävla samlingsord..era fittor
Schysst zombie-film. Fan vad jag diggar zombies.
ZOMBIES ZOMBIES ZOMBIES!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
zombies
zombies
zombies
zombies
zombies
zombies
zombies
zombies
zombies
zombies
zombies
zombies