Sopranos Säsong 6 Final
Ungefär en månad kvar till dem kör igång i usa, så lika bra att starta upp en tråd :) där säsong 6 slutade så fick phil leotardo en hjärtattack och hans dvärgassisent gav tony en mordisk blick när han hälsade på phil på sjukhuset, chris satte på tonys brud å började spruta igen, och aj skaffade sig en ung milf-latina till flickvän va tror ni kommer hända? har svårt att tro att det skulle sluta lyckligt, tony is going down one way or another
chase the clouds away
i hope not :(
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Så jävla trist att det slutar efter dom här 8 avsnitten . Lätt top 3 bästa serier någonsin.
Skulle dom inte göra några avsnitt innan säsong 7 eller efter. Har för mig att det var nått snack om det men jag kanske är ute med hojen.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Stukad , det var att dom skulle göra några extra avsnitt efter säsong 6. Det är dom som kommer nu . Så det blir som en slags kort avslutningsäsong av serien uppdelat på 8 delar .
?Så jäkla spännande och samtidigt trist att det är på väg att ta slut. Att Phil eller hans crew skulle knäppa Tony tror jag inte kommer hända, det skulle väl knappast Johnny Sack acceptera. Förresten, vad tyckte ni om hela Vito berättelsen i säsong 6? Jag tyckte den var snudd på överdriven, speciellt med brandmans grejen.
aa tycker det var en totalt ointressant sidostory ang vito, hälften av avsnitten handla ju om han och hans bögarevän, dock var det jävligt kul när dem ska döda honom och phil bokstavligen kommer ut ur garderoben på vitos hotellrum
chase the clouds away
Jag vettefan , tyckte det var rätt kul emellanåt . Vito the fruit lol. Cypher , angående johnny sack så vet man ju inte . Han har ju varit en orm förut liksom.
Det blir 9 avsnitt och inte 8. David Chase behövde det för att knyta ihop saker bättre. Och det börjar 9de april.
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
va? bazza chris tonys fru? Chris som är brorson eller nå skit till Tony?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
KOlaviL: Neeej, Chris började banga med en fastighetsförmedlare som också gick på AA, den trevliga twisten var att Tony också var kåt på den kvinnan eftersom hon ville köpa en fastighet av honom....
Hade dock varit lite skoj dock om det var Carmela som Chris började härja med...
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.
jag tror att meadow kmr gifta sig (eller bli gravid) och AJ kmr dras in i tonys bussines på ngt sätt hoppas som fan att carmela blir matförgiftad. eller bryter nageln.. fan vad jag hatar henne
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
Ok, så efter dom här 9 avsnittet är det slut? Tråkigt som fan.
Ofta Chrissie skulle sätta på Carmela, dom är fan kusiner=P Hoppas som fan att Phil Retardo dör en långsam död.
ooo fan va saftigt om tony skulle få reda på att carmela bazza AJs studievägledare :D
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
^^det vore intressant
2009
ni får icke glömma furio! the italian stud haha
chase the clouds away
Störst misstaget/besvikelsen i Sopranos någonsin är ju att Furio blev mjukis och kär i Carmela. Han var ju ett riktigt odjur innan. Så jävla skön i början .
Håller med Bellybuster, så jävla skön scen när han kommer hem till snubben som spöat Artie. Han ser så jävla rå ut.
Det kommer bli full out war mellan NJ och NY. Många kommer ryka med. En av de första gissar jag blir Chris. Han håller ju på och fuckar upp totalt med den här bruden och drogerna.I slutändan så går Tony i graven också och det är då vi ser Antony Jr step up (man fick redan se i sista avsnittet att han började mogna och ta mer ansvar!)!!!
Anywhere you go I am going to find you And every time you flow I'll be right behind you Just to let you know and constantly remind you You can never be as dope as I am God-damn
vi såg han bli en toffel :) har sagt det förr och tror fotfarande på det: AJ kommer dö. och Crhris och Carmela är väl inte kusiner på riktigt. Adriana förklarade väl hur det låg till i s4 eller s5 nån gång för FBI bruden
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
jupp, chris pappa var en wiseguy som tog tony under sina vingar, därav tog tony chris till sig när hans pappa blev mördad, dem har inget som helst blodsmässigt släktband
chase the clouds away
Fick inte paulie walnuts cancer också :( jävla synd lätt skönast i serien
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
Hoppas absolut inte Chrissie dör, han har fan vart min favorit sen första säsongen. Uncle Jun kan fan dö nu så tony blir boss på riktigt. Har på nått vis fått för mig att Baccalá kommer dö, känns bara så.
imorgon kommer trailern!!!
chase the clouds away
verkar inte funka att länka till trailern direkt, om ni kollar nere till höger så ser ni länken till trailern som heter 'Sopranos' trailer: Final season
chase the clouds away
haha fan va grymt de verkar...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
var väl bara gamla klipp med skitsamma, bättre än att spoila nåt :) va äre för låt?
hm som vanligt postar man för tidigt.. råkade se nåt annat först.. men det var samma låt, så vilken äre om nån vet :)
Paint it black, Rolling stones låt men den ena va en cover. Vet inte vilka som gjort covern.
det är inga gamla klipp, allt är från dem sista 9 episoderna. du klickade nog på fel länk.
chase the clouds away
Längtar som fan!
Hmmm.....efter att ha sett trailern och där fanns en scen där Tony, Carmela & Med kramar om varandra på ett sjukhus så fick jag tanken att A.J. dör eller nåt linknande... fcuk do I know....kan inte vänta iaf.!
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.
av någon anledning så har det första avsnittet läckt på nätet! galet!
chase the clouds away
det var riktigt kass kvalité, skulle inte rekomendera å tanka den ens bättra å vänta tills den 8onde
chase the clouds away
ja det är väl den 8onde dom börjar vissa den i USA?
japp den 8onde
chase the clouds away
Och hur länge får man vänta här i sverige för att få se den?
svt lär väll börja sända till hösten om man baserar det på hur lång tid det brukar ta
chase the clouds away
rönnen den nionde kan du kolla i sverige... allt du behöver är en dator! å se till å ha en bra torrent-klient installerad... så kollar du den nionde precis som alla andra!
Jo sant men inte riktigt samma känsla ändå
håller med med tanke på att den som läckts är i helt värdelös kvalite, jag ska vänta tills på måndag åtminstonne =)
chase the clouds away
Såg det nu, kunde inte hålla mig. Och det känns fantastiskt att ha dom tillbaka... Skulle jag gissa vad som händer (och att jag sett det senaste avsnittet har inte så mycket med det att göra, så var inte oroliga) så skulle jag gissa på att tony går in i vittnesskyddsprogrammet. Smaka på den.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
dundermannen: varför tror du det??
Let me know när första epsioden kommer ut i bra kvalite.