Naruto Shippuuden!
Nu på fredag får vi se första episoden av Naruto Shippuuden, en extra lång episod också. Episod 1-4 titlar: 1 - 15/2/07 Homecoming 2 - 15/2/07 Akatsuki makes it Move 3 - 22/2/07 Results Of The Training 4 - 1/3/07 Jinchuuriki of the Sand --- Bara jag som är lite skeptisk på hur man kommer tycka om part2? Med tanke på att det har gått 2 år av fillers nu...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
part 2 lär vara the shiznit!
zooozzzo..
DET ÄR IMON JU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPIE xD
pssshh
ska bli så jävla fett har inte orkat kolla på fillersena äntligen... egentligen så hade det varit gött att vänta några veckor så man kan kolla på typ 10 avsnitt i streck
men, har det varit ett avsnitt där jiraya kommer tillbaks och dom sticker iväg o tränar?
pssshh
ja det förra hände det... det kommer bli så jävla fett nu!! ^^ SPOILER!!!!! Kazekage Gaara :D
Omae wa jowai
det lär ju inte släppas förrän om några dar ändå tror jag
på fredag? varför just fredag?
PLZ inge spoilers alla :D. one_mic Raw kommer på torsdag dattebayo har klart nångång +00:00 på fredagen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag var 13 när jag började titta på Naruto, slutade för 2 år sedan. Känns jävligt skumt att ta up tittandet igen nästan 5 år efter starten.
one_mic det kommer alltid på fredagar? utan text på torsdagar sen släpper dattebayo det textade på fredag morgon... cant wait :)
Tråd dödadar!
KOlaviL & Jeppzo P18 Ajuste, hajar inte att jag kunde glömma det. Jag har varit ledig nästan hela veckan så jag börjar blanda ihop när serier släpps...Antagligen för att Naruto animen släpptes på onsdagar förut. Ivf så är jag skeptisk till att den kommer ut tidigt på fredag, om ens under fredagen. Känns som om det alltid blir så när det är special avsnitt, dvs längre avsnitt än vanligt.
Fan jag orkade inte vänta på subben, kollade på raw. NARUTO IS BACK ON TRACK!
one_mic tror den kmr ut snart om jag ska vara ärlig :). Hmm, vågar fan inte kolla på klippet, vill inte se på de utan en kebab pizza i händerna.
Är klippet som är länkat från Youtube någon framtida långfilm? För det där händer inte på ett bra tag om det kommer följa mangan lika exakt som det tidigare gjorde.
"Do nothing which is of no use."
MOHAHA FAN VA SHIPPUDEN ÄR NICE xD
pssshh
Fan borde väntat med det här avsnittet tills nästa episod
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
McSpicer P24 Det är typ som en preview för typ 20 avsnitt fram. Vet inte varför dem har gjort den, men där finns den. Det är tyvärr Inte samma kvalitet i övrigt, men den är iaf högre än vanliga fillers. Såklart. Äntligen har det börjat igen grabbar!
Tyckte det var toknice, speciellt framtidsvisionen i början. Nästan lite synd att man började läsa mangan i brist på bra naruto när fillersena var i gång. Nu vet jag ju ungefär vad som kommer hända. Kommer inte riktigt ihåg allt, vilket är bra :)
..
Mm början var så episkt gjort. Fy fan asså... Aldrig sett någon liknande i anime :d
mhm var helt ok, men mangan är fan fortfarande hundra gånger bättre :)
loosage!
orka se det på engelska :) engelsk text bara. men fy fan va fett! ska vänta två år nu bara.. måste ha maraton.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
hur bra följdes mangan i den första delen av Naruto-animen?
Till punkt och pricka om jag minns rätt. Som jag förstått det så är det typ alltid så. Fast dem drar väl ut på allt.
varför är Naruto så hype???? hör om det hela tiden nuförtiden...
um dois...
jag har bara sett animen och jag har en fråga. tänkte börja läsa mangan nu, men är det nån mening att läsa mangan från början, lr ska man börja läsa typ vid kakashi gaiden?
pssshh
ska bli fett att se fighten med gara! längtar tills nästa vecka
wydee det är ju ganska kul att läsa mangan från början.. det är inte nå annorlunda från animen men det är ju grymt bra så de kan man ju uppleva igen. inget måste men kul.
..
druid man kan ju räkna med att dom gör det... känns som att det är så ofta =(... fattig cliffhanger från första avsnittet när de ska träna mot kakashi igen och så visar de inte äns hela fighten i avsnittet efter =(
jag är bara helt lycklig =), har läst all manga så vet redan vad som händer men tycker nog det var värt de på nått sätt! senaste manga avsnittet var helt psyke, sasuke säger jag bara ^^
witty unpredictible talent and natural gang
druid hm, skulle satsa på att dom försöker undvika filler avbrott i framtiden. hoppas jag!
Naruto är alltid så jävla seg i början på en historia, ge den fyra fem avsnitt till så blir det säkert überbra :)
det är ju jobbigt att vänta en vecka mellan varje avsnitt, att se maraton är ju helt klart bäst =)
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
lite laggigt med flashbacks änna, va fan man har koll på den skiten och säkert redan sätt det i flashbacks ett par gånger. lite segt med filler grejer som inte fylle nån fukntion osv men det måste väll till. Kan ju som manga läsare säga att det kommer bli sjukt fett senare iaf, hoppas bara dom inte sabbar alla fighter med animationen som dom gjorde vid fighten vid valley of the end.
bögen som bajsar
nästa vecka blir "60" min special...niiiiiiccccee!!!
ep5 var jävligt bra! vill se special eppet nu ;<<
Spcieal eppet? .. Vad är de för special? ..Ge mig update =)
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
1 timmas special nästa vecka :) Synd bara att man vet vad som kommer hända..
ohfan ...
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq