I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dragon Ball Fantast

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2007-02-03 12:40

Dragon Ball Fantast

Bodde i Thailand för 16 år sen, då dragonball gick på thailandsk tv, man kollade varje gång...o så flytta man till sverige o då var det slut med dragonballs, jag saknade den flera år men hittade aldrig vad jag ville ha,sedan började den visas lite överallt som text tysk tv, men det var dubbad o inte kul längre...
nu vet jag att det fanns 3 serier: Dragonball, Dragonballz och Dragonballz GT....
jag hittade även ngt som jag länge letat efter, nämligen intro sången i Dragonball, på japanska, o då fick jag en massa minnen,  för jag älsakde inte bara serien, men jag älskade även den här låten då jag var liten, o nu plötsligt har jag funnit den. så nu vill jag ha hela dragonball serien, alltså bara den första o inte daragonballz och dragonballz gt...så om det finns ngn drabonballs fantast här som kan hjälpa mig o hitta den billigt någonstanns....gärna oklippt, med japansk tal och engelsk text.

har letat lite på ebay, men då e det alla de 3 olika tillsammans, o oftast över flera tusen kronor i pris..

"Pain is my destiny and i cant avoid it" - AMITABH BACHCHAN