FonkyStudios presenterar: "Hej jag existerar" (Kortfilm)
Vi har gjort en kortfilm som faktiskt inte har ett enda inslag av humor. den e runt 4 min lång Checka på youtube Hoppas ni förstår vad vi vill ha sagt med filmen Glöm inte att checka vår nya hemsida!!www.home.no/fonkystudios
www.youtube.com/prendel
nice nice nice nice...
www.myspace.com/arudde
lite för mörk på vissa ställen tycker ja, gillade "tröjövergångarna" bra jobb!
tackar, vad tycker ni om handlingen då?
www.youtube.com/prendel
den va najs :)
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Härligt att höra, vi är rätt nöjda själva faktiskt. Ni kan se det här som en liten teaser inför nästa film, som kommer i vår, inte samma handling eller nåt, men nu vet ni ungefär hur vi arbetar. Om ni gillade den här, då kommer ni älska nästa (som troligtvis blir en långfilm). Den kommer i vår.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
fast den e dock täckt med homoristiska inslag
www.youtube.com/prendel
skulle du kunna ge ngt exempel på ngt av dessa homoristiska inslag?
haha en felstavning av mej haha! nope jag kan inte avslöja nåt från nästa film
www.youtube.com/prendel
Han menade homoerotiska...
Fader nämen asså jag stavade bara fel på humoristiska
www.youtube.com/prendel
Själva tanken & budskapet bakom filmen är bra, Tycker ni klipper det ganska dåligt! Fader spelar jävligt bra utan repliker tycker jag! Prendel är en rolig prick! Bra guys!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
ja säger som tåpepen me buskapet å speleriet me fader=) prendel oxå:P Bra grabbar!:D
själv e jag JÄÄVLIGT nöjd med klippningen och tempot i videon, klippningen va ju fan bäst!
www.youtube.com/prendel
Skivsamlare
2007-02-01 20:25
fet video.. rösten i slutet lät bara fel dock. fred.
http://www.soundcloud.com/adamkross
tack hubler! du skrev faktiskt nått snällt L-bian den här typen av låt brukar inte vara med i sånna här typer av filmer, det brukar vara lugnare låtar, vilket skulle göra den här filmen väldigt seg. sen vet jag att temat e playedout men huvudpoängen i slutet är meningen med filmen
www.youtube.com/prendel
Yääh, tack för komplimangerna, ni skriver jag in era whoa-nick i min kärleksbok. Angående klippningen så tycker jag också att den är jävligt bra, propps från lärarna iaf. Och alla vet att det är det som egentligen räknas.
Najs asså!...finns inte så mkt mer å säga!, upp för denna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
linus gjorde jobbet ruggigt bra! propps¨ sjävla filmen var ruggigt bra samt passande musik!.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack! Nu blir jag glad XD
www.youtube.com/prendel
fan skrev ett längre inlägg men datorn fuckade sig. Nä förstår inte att folk gillar detta, verkligen skit dåligt. hade det tyckt var kul om det var en kompis som gjort det i gymnasiet men för fan visa inte upp sånt här offentligt. Nice att ni gillar film men det är verkligen skit surt....
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
Den va faktist Rätt bra , utan d i slutet skulle allt vart wackt , men skulle vart bättre om man hade lite luffiga kläder iaf:D
ColdE någon speciell anledning till att den är skitdålig, eller är vi keffa på alla punkter? tack alla
www.youtube.com/prendel
jag menar den kan ju inte vara sämst eftersom vi fick ett starkt MVG. Hur gammal e du? (sorry att jag frågar, men det beukar oftas vara yngre som kommer med omogna kommentarer, plus att en tolvåring kanske inte förstår nåt om filmspråk)
www.youtube.com/prendel
fan, det här var bra! possitivt överaskad! lite halvdåligt skådespeleri lyser igenom ett par gånger, men annars så vart det faktiskt riktigt bra gjort! props!
www.myspace.com/kdlwilen
Kul att så många diggar. ColdE, jag förstår inte vad du menar, om en kompis till dig hade gjort den och visat för dig, då hade det varit bra, men när man lägger upp den på Internet, plus att det inte var någon av dina kompisar som gjort den, då blev den skitdålig alltså? Det känns ju jävligt konstigt, tycker jag.
Galet häftig på något sätt! Blev fan nervös när han stod på kanten av perronen och vägde med fötterna! Bra jobbat!
Yeah, you know..
Jag tycker filmen var ordentligt seg. För lite som hände på för lång tid. Tråkiga klipp. Ni hade gått kunnat göra en film med samma innehåll på en minut istället för fyra. *gäsp*
Trendsättare..
tycker den var nice. och som dom flesta vet och sagt att sånt här händer faktiskt ;O upp
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Tyckte om den, men skulle faktiskt föredra en lugn sorglig låt..:) Ser fram emot nästa film!
<3
tackar allaa!
www.youtube.com/prendel
fattar inte fonkystudios men iaf helt aight
eller fonky som i fonky .. tack så mycket :D
www.youtube.com/prendel
Kul att folk diggar, det är sånt här som driver oss. Tackar.
Så, lite kritik:Filmkvalité Som några redan har nämnt så är det lite för mörkt på vissa ställen. Ett stativ skulle heller inte har dödat någon då bilden blir lite skakig på vissa ställen.Handling Filmen var verkligen trög, och jätte dålig ända tills dom sista 30 sekunderna. Då man förstog allt, men om det inte hade varit för att jag läste informationen om filmen hade jag stängt av. Den dramaturgiska kurvan kommer för sent. Mycket klipp i början som tar onödigt mycket tid innan det verkligen händer något. Man skulle helt enkelt kunna ta bort 50% av dom första 4 minutrarna i filmen utan att egentligen skada filmen. Överlag så måste jag säga att det var en väldigt rolig ide, slutet fick mig att gå från en 1/10 till i varje fall en 5a :]
tack för den kontruktiva kritiken :) tål att tänkas på
www.youtube.com/prendel
Nu så här i efterhand kan även jag förstå att den upplevs som seg, Jag skulle inte vilja ta bort något av materialet i början, men däremot kanske ge det ett bättre flyt, med kortare klipp och kanske lite kortare transportsträckor.
vart kan man få tag på kung henry låten?
Det va riktigt schysst film, bra handling, bra klippt osv. Men vad heter låten?
det står i eftertexterna kung henry- written in my forhead
www.youtube.com/prendel
Den är ganska bra genomförd, förutom över/under-exponering på vissa ställen.. Men jag antar att ni inte har så bra utrustning på skolan kanske... Klippen funkar, etc. Men som underhållning är det rätt trist. Kille bli mobbad, hoppar framför tåget. Jaha?
den som hoppas skiter på sig och dör
om alla på whoa ser detta kanske dem inte mobbar mig i trådarna.
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
Rätt nice :)
http://myspace.com/etownbeats
Vilken hemsk film, jag hade förväntat mej värsta bajshumorn så kommer detta! haha, nej men den var bra! bra budskap osv! fortsätt med det ni gör!!!! peace
Teddy_Knogjärn P22 tackar :) ba såru vet så är huvudpoöngen inte att han tar självmord utan filmen skulle aldrig skapats utan t-banerösten i slutet
www.youtube.com/prendel
vart kan man få tag på kung henry låten? det står i eftertexterna kung henry- written in my forhead jo men jag undrade vart man kunde få tag på den, inte vad den hette ='D
haha fan va kul att lattja sådär.. balla tricks!
andiii myspace.com/kunghenry
typ
www.youtube.com/prendel