Spiderman 3 - Ny trailer, Ny skurk!
http://www.youtube.com/watch?v=-9oyDfWkRIc Senaste trailern från Spindelmannen 3, där Peter Parker får den svarta dräkten och slåss mot Green Goblin II, Sandman... och den tyngsta skurken av dom alla (Kolla 27 sekunder in i trailern)!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det koooomer bli über.. tung film lätt
Omae wa jowai
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
"I didn't kill your father!" ...I am your father.
Fett kul att Venom är med, jag hörde rykten förut att han skulle vara med men sen efter sätt flera trailers utan ha sätt han så förlorade jag hoppet lite!.. Men som sagt hoppas han är större än vad han ser ut att vara i trailern!..Han ska ju vara riktigt anabola stor! hehe en annan grejj som verkar soft med Spiderman 3 är att dom har flera skurkar!
// be the change you wanna see in the world
green goblin 2 aka hobgoblin
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
såå fet den kommer bli asså.
SKU - SKU - SKULASON!
när kommer den till sverige?
4e maj enligt aggros presentation
11e Maj i Sverige.
Tycker det verkar lite krystat att slänga in 3 superskurkar i en film. men fett kommer det bli, är dock besviken på att det inte verkar vara något om secret wars där spidde fick symbioten
Please, save me Jebus!
är dock besviken på att det inte verkar vara något om secret wars där spidde fick symbioten Secret Wars-storyn hade ju aldrig passat in i den linje filmerna kör. Too much epic drama... Galactus & Beyonder et.cet...
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
Joel Schumacher visade iofs på nittiotalet hur dumt det kan bli när man har för många superskurkar i en film. Särskilt när de samarbetar, så vi får hoppas att inte Sandman, Venom och GG2 slår sig samman.
Fleppo2: Jag tror att GG den andre och Sandman kommer arbeta ihop medan Venom kör själv.
JaeLee sant sant, men jag gillade secret wars
btw, (det var längesen jag läste spidde nu) var sandman en helt ond snubbe? har för mig jag sett honom på spiddes sida någon gång.
har jag fel?
Please, save me Jebus!
vart kan man läsa secret wars serierna ? hittar dom inte på mina lokala serieaffärer
tuggarn P21 Njae... genomgående har Sandman alltid varit en "bad guy", fast han har goda sidor också - vilket visades när Spiderman sprängde upp honom i olika former. Varje form representerade en särskild egenskap. Så för ett litet tag fanns det en snäll Sandman. erorone P19 .cbr-filer är dina vänner...
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
fanx man
Please, save me Jebus!
whoa.nu youngtree
10 - Länka inte till olagligt eller stötande material Att länka till eller tala om var man kan få tag på warez så som piratkopierade mp3or, spel, filmer, applikationer och liknande är inte tillåtet på whoa. Whoa skulle förmodligen svämma över av denna typen av inlägg om vi tillät det och det skulle ta bort fokus från mer seriösa diskussioner. Att posta länkar till andra olagligheter eller sidor som är äckliga eller irriterande av någon anledning är även det förbjudet. Samma gäller att uppmana andra att länka / tala om var man kan få tag i ovannämnda saker.
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
i den tecknade serien har ju sandman en pratande fisk som kompis...var e fisken...var e den.. vet inte om någon har sagt det men när venom är ett muskelberg så har jag för mig att han är på en annan snubbe men jag kan ha fel sen nämnde nån att green goblin också var Hobgoblin men det stämmer inte heller...jag kollade runt på wiki för inte så länge sen så
jag har en känsla att jag har varit här innan
Minowa: Vad åt du till frukost? Flugsvamp? ;)
ngn som kan hjälpa till lite fakta? jag kan icke så mkt om spiderman :P vem är venom? har inte spiderman en ond sida av också?
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Hoffa1991 P-1 VEm är venom!?!? No memories of your childhood?
Hörde typ att Kirsten Dunst var den som råkade avslöja att Venom skulle vara med. Det skulle visst vara en överaskning för alla därför fick man inte se honom i trailerna, men nu är det redan ute så ^^ .. Kommer säkert bli riktigt fet film för övrigt, WATCH IT gawdangit!
Careface.
jalli P20 hahah XD nämen venom hade jag för mig var peter parker när han var ond, men jag e helt ute och cycklar? e inte venom nån annan snubbe som fått nån smörja på sig så han blivit venom?
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"