I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-01-21 17:43

Sopranos

Jag var aldrig ett fan av det när det började visas men ja gav det äntligen en chans nu under lovet så nu är ja helt fast. Är på säsong 5 nu..

fråga, har det bara kommit 6 säsonger?
var det uppehåll ngt år?
är det uppehåll nu?
kommer det visas mer?

Och sen måste jag bara säga att jag diggar han ralphie som fan.
han e bäst. och silvio.

2007-01-21 17:44
ska byta mitt namn --> new jersey !!! hahahahah

2007-01-21 20:19
Det är uppehåll på säsong 6 nu. Det kommer visas 9 avsnitt till som kommer vara de sista, med start 9de april i USA.

Paulie > Ralphie + Sylvio
This is not a celebration of slipping through some crack.
This is sloth and devastation and we're the resulting trash.

2007-01-21 23:31
phil leotardo är tattare
chase the clouds away

2007-01-22 00:20
ralphie är grym.. självklart sympatiserar man inte med honom, men en karaktär med drag i är han ju..  
den som hoppas skiter på sig och dör

2007-01-22 03:02
jag tror inte jag "sympatiserar" me killen..

tycker bra han är en skön karaktär i serien. komisk. dum bl.a

2007-01-22 05:29
det han gör mot den tjugoåriga strippen är ju mewget, härligt å se tony ge han en redig knogmacka
chase the clouds away

2007-01-22 10:25
så jävla skön serie har kollat igenom alla avsnitt fram tills 6e säsongen nu den senaste veckan lr så.. började på 6e igår
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2007-01-22 18:09
AJJJJJ!!!

sorry.. jag menade Paulie!! inte ralphie.. jag hatade han! han fick det han förtjänade.. roligt att tony ströp honom för en häst och inte den stackars strippan som var helt kär i tony.

Paulie är bäst!

Älskar hans dumma kommentarer.

typ som när han ville varna tonys kusin tony att inte starta företag me koreaner.

"a word of wisdom, don't forget pearl harbour!!!!"

ahahahahahha bäst..

eller när han alltid ska förklara sina skämt för tredje man :)

2007-01-22 22:52
skönaste karaktären måste vara tony! dock så diggar jag Vito säsong 6 är ju hans säsong hehe:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen

2007-01-22 23:24
såg inte heller sopranos när det kom lr när det var som mest hypat.

däremot pressade ja samtliga säsonger som finns under några veckor å de e ju lätt den bästa serien nånsin.

de sista avsnitten lär bli sjukt feta!

meadow = snygg! :)
niggaz want me to rhyme? $3,99!

2007-01-23 08:42
paulie a.k.a silverräven är den skönaste karaktären
chase the clouds away