I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-01-01 16:30

The Covenant

Såg den idag, helt ok även om jag tyckte man kunde gjort nåt bra mkt bättre med den riktigt intressanta bakgrundsstoryn. En prequel till det här hade inte varit fel faktiskt!

Synpunkter?

http://imdb.com/title/tt0475944/

I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2007-01-02 17:55
ska de bli några uppföljare? är ju väldigt upplagt för det..synd att jag aldrig hört talas om den innan här på whoa, för de bådar ju inte gått inför ev uppföljarplaner :-/

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-02 19:32

asså tyckte den börja bra men sluta mer som ett pilotavsnitt till en serie typ.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-02 21:48

film med lite potensial i sin genre!
såg den idag, tycker faktiskt också att den kunde varit bättre,
med lite bättre skådisar (alla var så sjukt dåliga), en lite bättre sci-fi regissör...samt kanske inte överdrivet mycket dawsons creek tonnårs känsla..

Macaulay Culkin gots the hung ups for crack

2007-01-03 01:41
ah precis, för mkt college-film över allt. Storyn i sig var riktigt bra, om man går lite mer på djupet.
Det var mkt ord/fraser och bakgrundsinfo man gärna vill veta mer om liksom.
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2007-01-03 17:14
de skulle gjort den längre som alla säger, en timme bakgrundsinfo hade gjort den riktigt bra.

2007-01-03 19:45
hahaha samsta filmen jag sett pa lange! Till och med min 13 ariga lillebror, som brukar digga filmer som den, tyckte den sog.

Daligt skadespeleri, trakig story, riktigt dalig musik, det enda jag tyckte va helt ok var hur den va filmad.
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2007-01-04 01:07
ja usch va dålig den va! :S inget hände liksom..
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"

2007-01-04 06:53
Den ar fan bland det samsta jag sett, som ett svinkasst avsnitt av buffy. Hur NAGON kan tycka den ar bra gar over mitt huvud