I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
Såg trailern förut. Men den verkar riktigt bra. Och snygg var den!
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
ah den här har vi förhoppningar på!
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
ja, är den ens nära kvalite som early days så är den redan en framtida klassiker!
den har släppts för nerladdning nu. Vet inte om det är fansubs eller nått, men tror väl det.
längtar som fan :).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
På G nu, ingen HD-kvalitet dock.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
mm, det släppts tydligen i flera delar, á 40 minuter tror jag visst? Det här kommer bli bra! Måste nästan titta om Beyond the Clouds!
sett första delen. så jävla fétbra! i klass med rurouni kenshin reminiscence ovan :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
:O
Japp, denna ligger på 3-4 avsnitt, istället för en långfil. 40 minuter var är avsnitten. Såg första avsnittet nyss, verkar sjukt bra! blir nog ett köp sen när det kommer på DVD. :)
Läste nu att dom släppte bara första segmentet av filmen som en sneakpeak, och att det faktiskt kommer att visas som en film i helhet där de övriga 2 segmenten är med. För övrigt så finns det lite fina screens
här .
vill se första avsnittet men hittar det ingenstans :/
ah precis, Sakura är första delen.. jag tänker nog vänta tills hela filmen är ute, så man slipper se o längta ännu mer :P
såg första delen, var jävligt snyggt men jag blev inte helt överväldigad, kändes som att det byggdes upp inför nån sorts grande finale fast den slocknade istället. Är dock intresserad av vad fan den handlar om fortfarande så kommer det fler avsnitt lär jag väl se dem med.
http://www.myspace.com/dirtydonline
jag såg Voices of a Distant Star igår, och gillade den skarpt. jag har inte sett nåt annat av den här snubben, men om hans övriga verk har samma stil och kvalitet så kommer det bli en personlig favorit.
.:stöd din lokala Folkarmé:.
Huh, jag är tydligen grottman. Jag såg Voices of a distant star också(köpte den faktiskt) och det var inte så att den var obegriplig eller så men jag saknade en för mig väldigt viktig ingrediens, VARFÖR? Det fanns inget motiv eller mening med filmstycken, annat än att visa upp fantastiskt snygga animationer och förmedla en historia i ljushastighet, jag tycker att konceptet hade kunnat mynna ut i en mycket längre film. Så annat än rent visuellt gav den filmen mig absolut ingenting.
jag tyckte hela grejen med mailen var vemodig och fin på nåt sätt som jag inte kan sätta fingret på. den förmedlade en känsla av saknad och ensamhet. det tyckte jag var tillräckligt för att bära upp filmen i sin helhet. det är ju en kortfilm liksom. animationerna var visserligen grymma men en bisak. mech-temat var dock lite bisarrt...
.:stöd din lokala Folkarmé:.
alltså jag känner mig så efterbliven. jag såg precis "the place promised in our early days" och älskade den. hade tittat på den här trailern innan, men jag förstår ingenting. är det en film? är det en kortfilm? är det en serie? vart finns den? finns det en början innan det här? HJÄLP :'(
sen är ju det roliga att Makoto animerade och ritade hela distant star helt själv. Det är inte dumt det inte :P och Tsun : Byosoku 5cm High är en film, byggd på 3 delar, med det menas inte att det är en "serie" utan mer att filmen är uppbyggd i 3 delar á 40 minuter. Den första delen som de pratar om nu är en sneakpeak ur filmen (altså, del 1 kallad "Sakura"), som släpptes till folk på yahoo-världen. Hela filmen kommer att släppas senare, och då innehålla alla 3 delar. Det finns vad jag vet ingen början innan det här utan det är en ny story, utan background, filmen i sin helhet finns inte ute än men första delen, altså sneakpeaken finns ute på nätet om man kan leta lite. Jag har själv inte sett den, för jag känner att jag kommer att avlida om jag bara får se en del och vänta på de andra 2 :P och till Dirty D, jag har inte själv inte sett Distant Star, ni borde slå mig, men jag kan nog kanske anta att det du menar med vad avsaknaden av "mening" kanske kan liknas till filmen 2001 : A Space Odyssey? Som i min mening är, meningslös. Fina sekvenser visst, men för skum och långtråkig för att inte somna medans man tittar på den :P
RadiophonicOddity P22 : Mjaaa jag vet inte riktigt, jag älskar 2001 : A space oddysey.. den känns som ett gedigt konstverk. Kanske fel på mig som inte vet att upskatta även den animerade konsten (trots att jag är animefan).