Nils Karlsson pyssling
Satte mig här på morgonen och bläddrade igenom tv-kanalerna lite och snubblade över den gamla klassikern Nils Karlsson pyssling och tänkte att jag skulle återuppleva storheten i mina yngre dagar! Det blev ju dock inte alls som jag hade tänkt då man nu som lite äldre och mer klarsynt kan se att Nils Karlsson själv är extremt fjollig! Sen så är det även uppenbart att Nils Karlsson och hans lilla vän Bertil är kära i varandra! Dit jag vill komma med det här är att Astrid Lindgren var jävligt före sin tid med att inte bara acceptera homoerotiska historier utan att hon även skrev en! Brokeback Mountain är helt enkelt Nils Karlsson pyssling 2!
HAhaha.. Preach! Nils Karlsson har stora planer för Bertil.. Klart man blir ensam ála brokeback när man bor i ett råtthål och tampas med en jätteråtta dagarna i ända.. Han vill ju bara ha lite kärlek.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är det en tjej som spelar Nils? Något som störde mig va att det röda bordet omöjligt skulle gå in genom råtthålet, dåligt gjort!
..en höger, en höger, en höger, en höger, en höger, en höger, en höger och slutligen en vänster..
jag satt faktiskt och diskuterade med en kusin för nån timme sen och konstaterade att det är en svensk brokebackmountain.. när dom sitter i badkaret och typ masserar varandra liksom
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Ja dels masserar de varandra och sedan så kollar det lite lystet på varandra coh typ biter sig i underläppen! det är helt enkelt mer där än vad som visas! Jag måste skaffa extramaterialet till den och kolla deleted scenes eller nåt...
ähh den filmen e underbar
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
haha jag fick den tanken ! blev förskräckt å slog på porr istället..
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>
Jag tänkte också på det, typ när bertil satte sig jämte nils i sängen och smekte hans nacke, "JAG SKA SKYDDA DIG MOT TJOFSAN ÄLSKLING"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha ja trodde att jag va den enda som fick såna vibes... när dom badar ihop o grejer, fan va ja garva haha
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Hahaha det är ju fett fräsigt juh! Det är ju homoerotiskt på hög nivå, diskuterade detta med en polare idag faktiskt!
Hahaha ni är sjuka i huvudet hela bunten! Att inte kunna bada badkar med en polare av rädsla att få ståkuk är höjden av smygbögeri men att massera varandra... ok det är overkill
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
glöm ej att dom sjöng sånger om hur bra dom ska ha det tillsammans, varje dag!
hade det varit samma grej om de var tjejer?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Haha. jag å min tjej tänkte EXAKT samma sak, fyfan va gay den är!!!
Självklart hade det varit lebbvarning om två tjejer masserade varann nakna i ett badkar
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
men det är barn det handlar om. ni är ju inte sanna.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
"Händerna på täcket barn, sexualitet är inget man känner av förns man är könsmogen." Men om det var så skulle man väl inte behöva förmana dem att hålla händerna på täcket
nej, det är inte heller dte jag menar. men barn som rör varandra, badar tillsammans eller pratar gulligt behöver inte tolkas sexuellt?
Maxed P20 Tack! Upplevde exakt samma sak! Tänkte med få mig en nostalgitripp ala grande, men blev nästan äcklad av Nils Karlsson pysslings fjolliga kommentarer och deras förföriska blickar.
Fan vad coolt att du skrev just det, för jag tänkte exakt som du!
Hiphaaaap.
samma sak gäller förstås vuxna men det är ju oftast lättare att förstå.
Självklart behöver det inte det, det är därför dessa personer som kommit på idén är sjuka ;)
Haha jag kanske ska tillägga att jag inte är det minsta homofob! Har en bror som är gay som jag tycker väldigt mycket om och hans vänner är jätteroliga att prata och umgås med! Har vart på diverse fester och klubbar med honom! Men även om det nödvändigtvis inte behöver betyda att man är bög om man badar ihop så kan man ju inte blunda för att hela upplägget med rollcasting och allt bjuder ju in till vissa tankar och teorier! =)
Jag tänkte precis på det här när jag kollade på den imorse också :D
Jag har länge funderat vad snusk-astrid kan ha tänkt när hon skrev den biten. Och varför den där snubben som regisserade alla astrid-filmer alltid skullle ha nakenscener på ungarna hela jävla tiden. För att symbolisera barns oskuldsfullhet?My ass! den där gubben vill uppenbarligen ta svennen av varenda barnbokskaraktär vi har i svensk litteratur! Och är inte han som stod för fotot till barnen i bullerbyn porrfotograf nowadays? För att återgå till ämnet; om jag av nån anledning skulle bli tvungen att dela badkar med en snubbe som barn så hade jag INTE peppat för sångduett och massage om man säger så
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
haha jag tänkte precis samma sak när jag såg den imorse :P
(\_/) (O.o) This is Bunny, copy bunny into your signature to help (> <) him on his way to world domination!!!
Den filmen är numera "smutsig"
BANG!
men haaaaaaaallå? det är barn, och en berättelse av astrid lindgren? !!? + att den är gammal! klart som fan att de inte menas att dom ska vara homos. men jag har också funderat över om pysslingen är en tjej eller kille? haha