I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Little miss sunshine

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-12-17 15:49

Little miss sunshine

http://www.homage.nu/

2006-12-17 15:51
Wow, spännande, rolig

aa denna filmen har fan allt, ett av det bästa i år enligt mig, detta är ett måste att se, passa på medans den går på bio, jag såg den själv hemma på Dvd men jag hade planerat att gå på bio och se den, usch så bra! :D

http://www.homage.nu/

2006-12-17 16:25
Ja tycker inte att den var något vidare, det hände inte så mycket i den, dessutom var det ingen film man kan se om och om igen. Nä, inte min stil.
typ, eller?

2006-12-17 16:52
Den var väl kanske inte helt mindblowing enligt min åsikt men den var helt klart riktigt bra och sevärd.
Det var ju kul att se Steve Carell i en allvarligare roll än man är van vid och han gjorde det minst lika bra som han gjorde till exempel Brick i Anchorman

2006-12-17 17:01
obs spoiler!!!

tycker den var jättebra jag med. dom kunde bara ha tagit bort hela sno död farfar grejen. karaktären som inte talade var bara helt outstandning o känner igen mig såååååå väääääl i honom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-17 17:34
den är bra, men lätt överskattad.
jag tar tillbaka allt jag skrev

2006-12-17 18:12
Den va riktigt skön

2006-12-17 20:26
jag tyckte lätt den levde upp till hypen!
.:stöd din lokala Folkarmé:.

2006-12-17 21:20
Jag tyckte den var torr och oerhört tråkig. Hade hört att den skulle vara bra, men den sög enligt mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-17 23:39
Lynguistic

Samma här. Jag blev riktigt besviken. Dock hade den potential.

2006-12-18 00:18

2006-12-18 01:04
tycker den uppfylde precis det den skulle gära och jag var mer en nöjd. vill veta vad folk som ser den som torr och tråkig ser på för filmer i vanliga fan som det föredrar.

2006-12-21 14:16
den är ju hur mysig som helst, feelgood film för mig...
folk som inte gillar filmen fattar inte filmer utan actionscener och hollywood hype...
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack

2006-12-21 14:40
Gillade den som fan! Flera saker som är kul att de driver med och är kritiska mot. Skön svart humor.
Förövrigt, folk som säger att folk som inte gillar filmen för att de inte fattar är folk som inte fattar någonting och ser på film med någon konstig elitisktisk syn, lite småpuckade...
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"

2006-12-21 14:48
Det låter som en lite udda film, vilket jag gillar.. har velat se den länge och har bra förväntningar på den :)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2006-12-21 15:24
ColdE P60

det handalr väl inte om att fata filmen utan kunna uppskata en så simpel och rak film. filmen är allt annat än udda och independet preto. det är fan en gediget hantvärk och thats it. att den skulle skilja sig så mycket eller vara artsi är fan total bullshit. då börjar jag bli rädd om folk ser det här som gräddan av lite svårare art house film.

2006-12-21 16:30
storpajsarn P23 ja då blir jag också rädd?! Vad jag menade var att bara för att man inte gillar en film så behöver det inte handla om att fatta... Om man inte gillar Bergman så gillar man inte Bergman ingen anledning till att man skulle fatta mindre än någon annan då, gillar man inte Little Miss Sunshine så behöver det inte bero på att det inte finns actionscener...Jag gillar filmen, gillar art house, gillar Total Recall och gillar Zoolander.
fattar inte din poäng om det fanns nån!?

2006-12-21 18:05
inte jag som sakt att folk måste ha action scener eller annat. tror du blandar i hopp mig med en annan person i tråden. jag säger bara att kalla litle miss sunshine för preto eller smal film är helt wack.
och när en person säger att den är tor, vilket jag anser är det sista den är utan mer full av liv möjligtvis så undrar jag ju vad han anser är en icke tor film. menar hur ska den snubbe klara av ett norren drama och man tycker filmen litle miss sunshine som är sjukt varm film om familjer relationer för tor. det är frågan om vad folk har får grund att stå på men är det här det toraste han sätt tycker jag det säger rätt mycket om vilken brad man har på det man sätt innan.

2006-12-21 22:48
storpajsarn P23 tror inte du hänger med, läs mitt första inlägg en gång till, jag skrev det och hade i tanke inlägget ovanför mitt första. Om någon tyckte den var torr eller inte har inte med mig att göra och ditt inlägg hade mitt nick ovanför sig så antar att det var riktat till mig

2006-12-22 11:08
Tyckte den vart okej men inte mer. Tur att man inte betalade för att se den:)
blåvitt!

2006-12-22 11:56
ColdE P60
så jag är den som är småpuckad?
bara för att jag har min egen teori på varför många
inte gillar den...jag tror det finns gott om folk som saknade hollywood och action i den filmen...
betyder inte att jag har någon konstig elitisktisk syn på filmer...

2006-12-22 13:36
afromonshora F20 ja självklart menade jag att det var du som verkar lite småpuckad, antog att du förstod det från början. Om du dömmer ut massa människor för att de inte tycker om en viss film och säger att de inte förstår så framstår du som dum. Om man nu är ute efter Hollywood och Action så ser man det, betyder inte att man inte förstår någonting... Korkat resonemang speciellt när det gäller en så enkel film som Little Miss Sunshine. Tycker att ett sånt argument alltid är korkat men skulle förstått dig mer om det handlade om typ Stalker eller Viskningar och Rop

2006-12-22 14:11
ColdE P60

jag har tyvärr inte tittat i tråden på ett tag...
vem är du? nån hjälte som förösker försvara folk som inte är lika
intresserade av film som andra? jag är 100% på att det finns folk som tycker nä det här var inget för mig, dom gillar lite mer action och hollywood...
du får ju ta det folk säger på whoa med en nypa salt...

2006-12-27 15:31
Efter jag sett den kan jag säga att det var en riktigt bra film, bra budskap som dom fick ut riktigt bra men det där med att sno sin farfar vet jag inte om det passade så bra men nu kan man ju inte ändra på det, Bra skådespelare och älskade han som inte pratade+ steve carell, iaf en film som ska ses av alla som gillar filmer med bra budskap i, ger filmen en 9/10
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2008-02-02 21:21
den var skön hon lilla tjejen är charmig och det är nånting vackert i hur familjen stödjer henne och hur snubben som verkar så deppig ändå har kärlek för sin familj innerst inne... ville se mer hon gjorde mig glad när hon var glad lilla tjejen.. gillade scenen när hon tröstade sin bror också...