I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-11-18 00:51

Söker en film

har suttit nu nästan en timma och försökt kombinera sökord på google och imdb utan resultat. Därför vänder jag mig till kära whoa:

min flickvän såg för ett par år sedan en film på SVT som handlade om en snubbe som blandade färg i nya nyanser, han letar efter en perfekt nyans, vilket också är namnet på filmen (eller så är den en del av namnet). min flickvän kommer inte ihåg exakt varför, men nyansen är färgen som huvudkaraktärens tidigare flickvän (som inte är med honom i filmen) hade på håret i ett visst solsken vid en speciell tidpunkt i deras förhållande. filmen var ganska skum tydligen, i mina öron låter det som nån indiefilm.

jag kan för mitt liv inte hitta något på nätet om den, kan vara för att klockan är mkt eller så är jag bara helt värdelös på att leta, men jag har provat söka på de keywords som jag kunnat skrapa ihop.

är alltså ute efter titeln. någon som känner igen?

No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.