MTV Europe Music Awards
Nån som tittar? Wtf gör Kanye?
Haha, killen fick rejält med spel.
yea, tokspel fick han...hahaha, men det var kul, kanske lite disrespectful mot dom andra som vann men jajja.
Förstod du allt vad han sa? Jag tyckte han började babbla något om hur mycket pengar han hade spenderat på sin video och därför borde den vunnit? I så fall var det riktigt pinsamt.
skapligt dålig kvalité det är mot alla andra "galor"
haahhaahha. men yammamutto jag tror Kanye var ganska ironisk när han sa "i got planes and people jumping off cliffs" eller nåt sånt, med tanke på att det är ett plastflygplan, och en barbiedocka som hoppa från en klippa.. men ja, det var kul man kan lite disrespectful.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Yep, det var nåt i stil med att han hade spenderat millions of dollars on the video och att Pamela Anderson var med och yadayadayada och därför förtjänade han att vinna för annars skulle galan loosa credibilitet..
Haha det roligaste som kommer hända på denna half-assed galan.
Man bara såg hur han satt och byggde upp sig själv i kameravrån när han inte vann. På red carpet-grejen hade han ju gjort stor grej av just Touch the Sky-videon.
Big up Kanye liksom...
Why the fuck can't emcees emcee no more?
Hur jävla lite är lokalen i år i EMA ? och dåligt bakgrundsljud som fan är det här på riktigt ?
Och Justin vågar dissa honom. Kan man hoppas på direksänd beef?
restervivant: Kan bara hålla med på båda punkterna, speciellt den om lokalen. Köpenhamn borde verkligen kunna fixa fram något bättre.
jävla skitdanmark. vem i hela helvete får för sig att göra något alls i det totalt värdelösa landet? dom kan ju inte göra nått rätt. ett pack med gulatänder och grötmunnar med kass smak för allt....också luktar dom illa
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
^^aa, haha, det vore nåt, då jävlar skulle det hända grejjer!
är det slut nu också? 2 timmar skit, i en skitlokal, med skitljud. det var fan det värsta jag sett. VMA var ju stort och proffsigt gjort, och detta omfattar ju mer, men är endå så sjukt mycket sämre? jag är ställd.
Eller hur, 1 h var ju reklam för helvete. Ge oss beef!
Är jag ensam om att tycka att Madonna-imitatören inte var rolig?
madonna-imitatören var tillochmed sämre än Lordi.. Kanye's spel var ju skitkul :D "niggah, niggah, hell no"
http://www.innuce.nu
var nått med det här skitprogrammet roligt? nej, för det var först och främst i danmark!
Haha Madonna var ju fan sämst, lägg ner... Men kul när Borat dissade hennes barnköp. Det räckte liksom första gången de nämnde det.
posta länk eller nått så fort det finns ute så man kans e vad det där om kanye var om..
kanye är så jävla kaxig och självupptagen att det inte ens är kul att lyssna på honom längre :/
Asså kanye grejen var ju sjukt respektlös!, fan han snackar alltid om gud å hur jävla snäll å bra man ska vara typ...så beter han sig som ett assssssshoooooooole....tyckte det var lite väl asså, även om det var det ENDA bra med hela skiten... FY FAN va stelt å tråkigt det va...Borat va ball,försökte ju tänja lite på gränserna...Madonna skiten var ju bara ett försök till å skapa headlines men floppade REJÄLT...fan va besviken jag är...
Nä vafan man kan säga mkt om Kanye men jag tyckte det var kul och vafan, hans video äger ju. Plus han bad om ursäkt till vinnarna, det var ju inget personligt utan en diss mot mtv, nothing wrong with that.
hansel vad i through the wire gör honom till en hycklare?
Kolla bara omslagt på rolling stone med kanye som jesus.. Du är en pajas och om du fortsätter kommer du alltid vara en..
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
ishh... kommer ni ihåg back in 95 typ, riktigt shyssta shows.. tsss.. bad bad bad.. Såg ni Justins "fuck" när han hade vunnit best male? ..
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Meeeen, jag som ville re-live the moment, allt jag hör att ju en bunch of french talk!
hela grejen sög, skittråkigt rakt igenom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kanye hymlar inte om att han är en hycklare. Det är det som gör honom annorlunda. Han säger vad han tycker, alltid. Det är ju det som är hans tema, något han är öppen med. Att man dras till både gott och ont. Och sen när snackar han om hur bra och snäll man ska vara? Sluta hitta på saker om ni inte kan engelska. Lär er lyssna på texterna. ......................... Sen var det ju jävligt kul. Han var full och galan som var hopplöst trist behövde lite action och lite galenskap. Tack Kanye!
kanye hade ju tagit lite zippi zippi hahaha
thundercooperfuckinbird
Vad gjorde Lars Ulrich (Metallica) där?
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
haha Kanye... så jävla pinsam snubbe. Han är bra på det han gör, men shit... Ge lite creds till dom nästan okända grabbarna som vann priset istället för att dryga om att han borde vunnit. Tacka vet jag Pharell som såg riktigt jävla nere ut när Justin vann best male, men som sen grattade honom framför kameran! Där har vi nån som gjorde vad han borde.. För övrigt måste jag säga att Justin va rätt nice som värd! Lite synd bara att hela galan kändes rätt amatörmässig. Kul att dom svor som fan dock! :D
Married to the money, fuck the world, that's adultery
fan kan inte länka när justin och snoop uppträde tillsammans?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.