The O.C Säsong 4 *spoiler*
Finns nu ute. Tyckte ni det var bra?
DING DONG
episod 1 då självklart
DING DONG
cagefighter...omfg.
My Louis slippers, polo top linen shorts so my balls dont get hot
slutet var grymt men serien kommer inte hålla länge till, efter att Ryan har spöat skiten ur Volcheck (stava) så kommer den suga :)
hejhej
marissas syrra är ju så jävla het..
vilken torrent site finns den på? PB verkar inte ha den iallafall
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen
2006-10-29 02:08
http://thesprawl.se eller www.tvtorrents.com två riktigt bra sidor om man letar eftet tv-serier!
niggaz want me to rhyme? $3,99!
sådär.. Imorron börjar det på riktigt... wohooooooo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Soft avsnitt, men Summer gör mig irri.
skönt att de gjort om lite i serien filmningsmässigt och stämningsmässigt så att man kan skilja the real OC och postMarissa-OC åt.
back like cooked crack
Skivsamlare
2006-11-03 01:25
säsong 4 oojoj avsnittet var fett bra :D
Så får man inte göra!
Jag blev positivt överraskad faktiskt! Tyckte det var ganska bra.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
men vafan ska summer hålla på för? onödigt
Jag fattar inte varför Summer har knasat till sig helt och hållet? Känns som att hon är en för stark karaktär för att bli medlem i nått hippie-gäng. Sen kommer jag inte ihåg varför inte Seth är på college? Blev han inte antagen till slut på grund av Anna:s hjälp? Någon som kan refresh my mind?
fan vad allt har gått åt pipsvängen då :/ alla är ju totalt förstörda. aja, grymt avsnitt iaf. känslosamt fan :(
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
på något stät så känns faktiskt det hela mycket snyggare o mer kännsloladdat än tidigare. dock tycker ajg det spårat ut lite..
Alldeles för överdrivna och stereotypa karaktärer. Lukes tvillingbrorsor och inte minst hippie-snubben som hänger efter Summer. Annars var det rätt soft, men tror precis som någon ovan att serien kommer att dö ut när Ryan fått utkräva sin hämnd.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
måste dock säga, att även om jag verkligen aldrig lyssnar på sån musik så tycker jag placebo - running up that hill elelr va den heter var sjuukt skön..
slog mig att tidigare säsånger har varit alla över 20 eps, att den frjäsrde säsången är på 18 episoder brukar väll vara ett tecken på att den är på väg att avvecklas?
p-i: Eller att de vill ha material för en 5e säsong och därför kör mindre avsnitt på den fjärde så att de kan sända de avsnitt som egentligen skulle gå på fjärde säsongen i den femte istället. Lätt som en plätt.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Jag fattar inte varför Summer har knasat till sig helt och hållet? Känns som att hon är en för stark karaktär för att bli medlem i nått hippie-gäng. Sen kommer jag inte ihåg varför inte Seth är på college? Blev han inte antagen till slut på grund av Anna:s hjälp? Någon som kan refresh my mind? Summer har lagt sig till med en ny personlighet för att fly från det som hänt, så är det väl tänkt. Det var därför de lagt in scenen där hon såg syner för att hinta i den riktningen. Att Seth inte börjat på college beror på att han, med Annas hjälp, blev antagen till vårterminen och ska börja efter nyår.
Bättre avsnitt än väntat. Förväntade mig att det skulle vara utvattnat. Men det var bättre än väntat. Riktigt grymt med serie över ryans tid där.
Yes, slideshowen var jävligt grym
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
jävligt bra avsnitt, hoppas att Ryan sätter dit Volchak fett hårt... summer försöker fly från det förflutna
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
Apati: Aha okej, så var det ja. När du säger det så låter det ganska troligt ja att hennes nya personlighet är en försvarsmekanism mot det förflutna.
förlåt om ja frågar i er tråd, men ja hittar inte detta avsnitt som gick på femman i onsdags, o det går inte i repris nu tydligen, inte i tvtidningen lr på tv.nu finns det info.
AVSNITT 1, SÄSONG 6
The Undertow
Det här är avsnitt 18, säsong 3 på amerikanka tv-kanalen FOX. hittar S3ep17 och ep 19 men inte 18. letat som en galning. om nån sitter på det lr vet var man kan få tag i, snälla skicka ett mess. jag blir knäckt. snart är ju onsdag igen!!!
Fett, episod två är ute. Kaitlin is da bomb, detta avsnitt var lätt bättre än första. Julie is ze screwed.
fan ska dom börja älte summer och seth igen
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
hahahahah steve-o! :D
DING DONG
skönt avsnitt... josh schwartz upphör inte att förvåna... trodde den här säsongen skulle bli SKIT men den har varit skitbra hittills... lite spårat kanske, men det kommer lösa sig :)
Man blir så ledsen. Men bra var det. Sämre blev det inte att jag besökte Newport nu i helgen. Wuho! ;) I'll stop the braggin'.
California, knows how to party!
skit bra avsnitt blev lite skeptisk när ja fick höra att Ryan var Cagefighter men tur att det gick över relativt fort. ja tror det blir en helt ok säsong och till Princess_S de va bara ett skriv fel de där om Säsong 6 va?
detta avsnittet var bland dom bättre avsnitten:)
<3
vad är det för säsong som började på tv förra veckan?
puss
Meningen var att han skulle få infon om var Volcheck var och åka och döda han. För dom som inte vet har 04.02 släppts och ja det var skönt det med.
summer har blivit smal ;p
DING DONG
nice med två avsnitt denna vecka.
2 avsnitt denna vecka?
DING DONG
Redaktionen
2006-11-08 12:08
p-i P21 missade väl att de första avsnittet fanns redan för en vecka sen..
niggaz want me to rhyme? $3,99!
Rec & simpelicious "All-new Two Night Event! Tonight and Tomorrow" http://www.fox.com/oc/
http://www.tv.com/the-o.c./show/16960/episode_listings.html?season=4&tag=nav_bar;4 Du har fan rätt, e03 kommer kommer denna vecka också :o
DING DONG
http://www.tv.com/the-o.c./show/16960/episode_listings.html?season=4&tag=nav_bar;4
DING DONG
såg den andra avsnittet nyss, den var nice
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
tycker fan inte andra var bra alls jag, jävla seth!
hejhej
det kommet ett nytt avsnitt inatt om tv.com har rätt, litte gött!
DING DONG
eller imorrn natt äre nog!
DING DONG
oj visste inte att de kommer ett till.. fett yo