I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Trälen har förstört mitt liv

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2006-10-24 00:15

Trälen har förstört mitt liv

tv4:as nya dokusåpa Trälen har förstört mittt liv.. Inte bara det att det är den mest värdelösa tvsattsningen, utan också att jag var tvungen att flytta där ifrån! Som boende i området har jag blivit av med en heltidssysselstättning som har förödande skader på min kropp och hälsa.. förut kunde man åka skateboard och röra på sig.. nu kan man inte det för dom jävlarna har tagit bort alla våra ramper och målat över våra målningar för att spela in en förbannad jäva dokusåpa..

Trälen var förut:
- Mitt och mina polares (och deras polares) ställe att umgås på
- ett ställe med otaliga festlokaler
- ett ställe där man kunde filosofera
- ett ställe där man kunde få ut sin illska genom att T ex slå sönder en ruta, kasta en spis ner från ett hus eller något liknande
- ett ställe med en skatehall som var uppbygd av egna händer
- ett ställe om man kunde vadalisera villt på

- ett ställe där man kunde måla graffiti

- ett ställe där man kunde ta det lugnt
- ett ställle där man kunde bada
- ett ställe där man kunde grilla på
och allt som man någonsin skulle villja göra..
 
Trälen är nu:
fullt av äckligt follk.


Jag funderar starkt på att storma ön med X antal pers och värkligen förstöra ALLT som man känner för så att ägaren till ön (en jeppe som är jävligt dryg) inte orkar städa upp ön igen och så att det kan vara mitt lilla laglösa land igen..

Så nu råder jag alla som vill göra det surt för tv4 och ägaren av ön att åka dit och slå sönder allt vad ni orkar..

(om det är någon som undrar hur man tar sig dit så är det bara att fråga.. )

INTRESSEANMÄLAN LÄMNAS I TRÅDEN

Minnerna sitter på skorna
-------------------------------
vi alla var toys någon gång..