Fy fan vad jag skratta...såg ni de kristna fanatikerna hur de trodde han tog emot jesus när han börja fula sig med tungan o få ryck o grejer HAHAHAHAHA det var så jäval roligt!
http://kevinseymer.blogspot.com/ Politik och Musik is the Shit!
hahahahahaaha ja pingströrelsen var nog roligast, men fan ALLT var sjukt roligt
haha.. snacka om att man har skyhöga förväntningar nu. kan ju nästan bara bli sämre. Antagligen inte dock.
Jag var på den ikväll, bland det roligaste jag sett faktiskt, för er som inte sett den, rekommenderar starkt!
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Rodeoscenen var klockren:D
borat är den tråkigaste komikern jag någonsin sett.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
arj-som-fan: nu kommer alla på whoa att hata dig
ja det hoppas jag!! för jag hatar whoa!! hur fan kan folk tycka borat är rolig? dö tack!!
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
hahaha judarna har bytt skepnad till kackerlackor ;D
www.soundcloud.com/arionmusic
raka av mustaschen så kanske du ser ut som en italienare iaf!
Bästa scenen är ju lätt nightshot-scenen hemma hos judarna, när han sitter med pengar i handen som han skall muta dem med om de dyker upp. Fick inte luft av skratt haha :D ...Pamela Anderson ...hon måste ju fan varit med på det i slutet, kanske inte vakterna ...men hon måste... eller vafan? :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
daviden P25 det där har jag också tänkt på, alltså om Pamela va med på det...måste få reda på det asså, goooing craazy
nejnej, du är skönare
Läste lite på IMDB nu - tydligen är Sascha polare med Pamela, dock tror jag inte att vakterna och resten av autografjägarna var med på det :D Gipsy! Give me your tears! If you will not give them to me, I will take them from you!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tror nog att vakterna också måste ha varit med på det.. Tog ju dem ett jävla tag att ta ner honom.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
jag tror det är en pamela-body double sen i slutet när dom springer runt
Ganska uppenbart att sista scenen var uppgjord. MEn lika kul för det :D
har för mig att allt var 'på riktigt' förutom scenen i slutet med pamela och när dom åker förbi barnen som sen blir skrämda av björnen
Jag vill veeeta, vad var uppgjort och vad var foe real. sjukt nyfiken. var pa den i lordags, skrattade sa jag grat. o ja skrattar aldrig pa bio .. men men. har alltid alskat borat, o det har toppar allt. roligaste jag sett! LOVES IT! se den fort som fan!!
Såg den igår. Sjukt roligt faktiskt, och jävligt avslöjande, som alltid. För att inte nämna modigt.
Såna här skitfilmer ska man fan bara tanka...
www.projectedwin.blogg.se
Sånna filmer måste ses på bio. Jäkligt kul. utan den scenen när de brottades. värt pengarna
hahahaha såg den idag! BÄSTA FILMEN NÅNSIN!! (Roligast allafall!) fyfan alltså... aldrig flabbat så mycket i mitt liv. jag skulle kunna tänka mig att betala 200spänn extra bara för att se den!
Har tröttnat lite på Borat, men längtar som fan efter kommande säsongen av da ali g show :)
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
detta var en tråkig film, jag tycker inte att borat/ali g är kul på nått sätt men mina polare tycker det, jag fattar inte vad som är kul.
www.youtube.com/prendel
I have not a grey suite pause not..... HAHAHA När jag var och såg den i lördags så var det typ bara äldre par som väll hade tagit en film som fått höga betyg... Vi trodde VI satt i fel salong... Men vi hamnade i en skön klunga med ett stoner gäng och vi 8 tillsammans garvade mer än alla 250 andra tillsammans...
mirho: ursäkte röran vi bygger om är ju lite samma ide och ganska grovt.. som när de lurar robinson emma att säga nazi grejer och så.. inte alls i klass med borat men riuggigt bra hursomhelst.. fan måste se filmen snarast!! fattar inte vad jag håller på med som inte sett den ännu..
whatzcrackulatin P19: nu är du jävligt ute och cyklar.. med tanke på att alla de tidiga borat grejerna är gjorda i storbritanien så faller din ide ganska kvikt där..
Den roligaste filmen som nånsin gjorts! fattar man inte varför Borat är rolig borde man ta sig ett antal lektioner i humor!
SUCK SHAFT
roligaste filmen ja nånsin sett :D
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
Jag som är lite kärring och tänker gärna "så där får man väl inte göra?" Kan jag ha kul till den här filmen ändå?
behöver ni funkis så bjinga bilen!
okej då får jag ta en sup innan då
behöver ni funkis så bjinga bilen!
Vad är uppgjort och vad är med dold kamera? Finns de ingen informaiton om dee? Jag vill veta fan. T ex när han tar körlektion så filmar dom ju framifrån från utsidan, hur kan de va me dold kamera??
norrkööping
What's real in Borat? Tydligen är bara Pamela och den "prostituerade" kvinnan med på det, sen har de "anpassat" vissa segment så att de ska passa in i filmen bättre. Ungefär vad man kunde tänka sig altså..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Vadå dold kamera? Säger inte att scenen är äkta eller falsk, men om kameran är dold eller inte har inget med saken o göra.
Nej precis. Det finurliga är ju att de föreställer ett dokumentärfilmar-team så de behöver inte dölja kameran.
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"
Mm men trodde att det var dold först.
norrkööping
Producent
2006-11-19 21:19
hahaha, sjukt rolig film!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
jag brukade tycka Borat var rätt medel, men efter att ha sett filmen så kan jag lugnt säga att jag växlat åsikt till det bättre. vissa saker var fett med sköna, speciellt "the running of the jew" haha
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Ungefärligt favorit citat: "In Khazakstan woman not allowed to meet in groups larger than 5, only in brothel or grave!" Blir inte elakare eller roligare än så! Kul för college snubbarna som stämmer honom, de lär ju inte ha det lätt hos damerna (eller minoriteterna) efter detta. De lär iofs ha haft det rätt svårt innan oxå... Jaja, hursomhellst roligaste komedin man sett på riktigt länge, spring och se nu innan den förbjuds pga alla stämningar!
King Schlong - Up in bitches asses like a thong...
Någon har säkert skrivit det, men det är så jävla skönt när de cencurerar Borats kuk när han springer omkring på hotellet. Haha ofta typ 40 cm slak.
I´m not attracted to you anymore Pameeehla . ....... . ... . . NOT!
What's real in Borat? Tydligen är bara Pamela och den "prostituerade" kvinnan med på det, sen har de "anpassat" vissa segment så att de ska passa in i filmen bättre. Ungefär vad man kunde tänka sig altså.. Det där var nog den 50e sidan jag sett med förklaringar om vad som är fejkat eller inte i Borat. Tom Aftonhoran har skrivit artiklar i ämnet, när ska folk sluta bry sig?
Måste se om den, var tokigt full när jag såg den på bio, vilket var ett jävla misstag :(
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
när dom brottas i hotellrummet e så jävla kul fy fan asså de e bara för bra
thundercooperfuckinbird