TV-farsor
vilka är egentligen dom grymmaste farsorna i tv-historien? animerade serier är förövrigt diskade, orkar inte se en Homer vs. Peter debatt. den första jag kommer att tänka på är uncle phil från fresh prince. visst, han är förbannad och sträng. men han ställer alltid upp för sina ungar, och will, när det behövs. grym karaktär överhuvudtaget. sen är ju howard cunningham i happy days rätt grym också. fyll på!
Moderator
2006-10-12 22:26
Al Bundy är ju en legend!
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Moderator
2006-10-12 22:27
Al Bundy ;)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
haha al bundy!!
Hammarby Alcoholics
Moderator
2006-10-12 22:28
sjukt ultimat. borde fan köpa på mig dvdboxarna ... om dme finns...det borde dem ju göra.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Moderator
2006-10-12 22:30
http://www.discshop.se/shop/search_result.php?ref=&subsite=start&lang=se&__search=1&__movieCount=&__gameCount=&__musicdvdCount=&__cat=&showImages=1&_c=&_z=&_s=&_sf=&_C=&aHit=&nosearch_page=&_q=v%E5ra+v%E4rsta+%E5r&sok_typ=titelLegoland ^^,
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Moderator
2006-10-12 22:31
Aha, så bra var jag på att länka -.-
haha hur faaan kunde jag glömma al bundy...dålig stil av mig
AL
och jag vill då nämna Willy i Alf. Så nervös oftast :) Frank Costanza...oxå en jävla karaktär :) Men väldigt bra sådan.
Moderator
2006-10-12 22:47
ja frank Costanza och hans andra farsa roll i King of the Queens är sjukt bra. vad är det han heter? Jerry Stiller va? sjukt rolig.
Jerry Stiller ja..Ben's pappa. jag kom på en liknande pappa..Red i 70s show..Så aggressiv
JR Ewing, mad as hell!
"Ask your crew if I'm nice, they all say true"
al bundy angående alf..den jävla monstret..vart kan man kolla på den serien? den har ju inte sänts på trean sen typ 10 år?
www.gbg031.se
Al Bundy for president!
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
al bundy är ju spå självklar att han inte ens behöver nämnas. men annars tycker jag "grounded for life" farsan är rätt grym
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jerry Stiller som Frank Costanza i Seinfeld är den ultimata. Tätt följd av Michael Rapaport som Dave Gold i The War At Home och Danny Devito som Frank Reynolds i It´s Always Sunny In Philadelphia.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
sunes farsa :D och gustav i svensson svensson haha
SKU - SKU - SKULASON!
eftersom JR Ewing är den fetaste karaktären in the history of TV, OCH är pappa...så är det nog han jag väljer. al bundy kommer på en välförtjänst andraplacering.
We call them winerbrods.
Dave i The War at Home. Han är så jävla skön, jag ska bli som honom när jag blir stor :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Finns bara en ultimat farsa och det är vår allas Al Bundy, a legend fo sho, :)
vi vet att Al Bundy är en grym tv-farsa..alla behöver inte nämna det tycker jag..kom på några fler istället.
Family guy pappan mr griffin nåt sånt
fool my once shame on you fool me twice shame on me
man har aldrig sett Red nita nån..Al han nitar ju en del snubbar o så..men får oxå stryk själv
HenkO - nitandet i all ära, men charmen med al bundy är ju nog tjockisskämten.
We call them winerbrods.
jo..men jag täntke om man skulle ha en fight mellan Bundy och Red..vilken hade vunnit tro?
Rudolf är kungen av RV-farsor!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
jo..men jag täntke om man skulle ha en fight mellan Bundy och Red..vilken hade vunnit tro? Red är bara en sur jävel. Al är en slugger ända in i benmärgen, han har ju knockat ut mången man i sina dagar. vad har Red gjort? stått och gapat en massa? Al är en man of action!
Red hade kanske iofs kunnat prata ned Bundy ...eller inte, :)
haha...prata med Al Bundy...that'll happen :) det blir bah: "I've had a long day at the shoestore Peg! Who's this asshole? KA-POW!!!"
Homer Simpson!
-- Mellanslagsanvändare --
Al Bundy och Peter Griffin
Ett päron till farsa, classic!
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Acknowledge P19 att skjuta på koreaner gör ingen till en slugger...al bundy har släckt lyset på folk som red sen han föddes!
Al Bundy.
Acknowledge P19 när man pratar om en fight så menar man sällan att den ena personen får ta med sig ett gevär :)
Pappan i 7th heaven. Man lär sig alltid något av honom.
Forumsignatur.
Moderator
2006-10-15 23:37
Jag. Hatar. Al. Fucking. Jävla. Bundy. Vad fan är så speciellt med honom? Bara en jävla idiot som hatar sig själv. Var är underhållningsvärdet i det? Får nog hålla med om Tony Soprano hittills, tills jag har tänkt lite på det hela och kommit på någon bättre.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
red forman al bundy dr. cox
dr cox och bob saget
Acknowledge P19 där jag bor så anses det vara dålig stil att skjuta någon i ansiktet om man bestämmer tid för en "fight". det sabbar dagen för alla :(