Film på YouTube
Ok, listen up!
Det fanns en populär film på sidan YouTube förut som i princip varje svensk ungdom sett (filmen var svensk). Filmen var animerad, lite "paint-liknande" flash typ.
Den handlade i alla fall om 2 personer, en tjej och en kille. Dessa två hade också "samveten" i form av bollar som bara de kunde se (och talade med). Dessa bollar pushade tjejen och killen att göra saker, i detta fall försöka ragga.
Killen och hans boll vill inget annat än att sätta på någon tjej, spelade inte så stor roll vem. Det var hans största problem.
Tjejen däremot ville ha kärlek, men hade dåligt självförtroende och var blyg som fan.
Man får se dem glida runt på gatan sen på en buss för att slutligen hamna på samma fest.
Ringer det någon klocka? Någon som vet vilken jag menar?
Skulle då någon kunna länka till filmen, eller i annat fall skriva hur jag ska söka för att hitta den. Det är möjligt att den finns på video.google.com också.
Tänkte sen att man kan prata om filmen här, tycker ni ens den är rolig? Ok, jag tycker själv inte den den är "ha-ha" utan mer underhållande. :)
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
|