I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

leroy i old school film?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-10-05 22:43

leroy i old school film?

va heter den där karäktärerna slåss o får gröna blixtar runt sig då den onde utbrister"whos the master" och dränker leroy i vattnet?dum förklarning men känns de bekant?peace

You have smoked yourself retarded!

2006-10-06 00:11
Är det inte han som skriker som heter Leroy?
Har för mig att han som blir dränkt dvs. den gode får ett gult sken runt sig och fångar till slut en kula mellan tänderna.
Vet dock inte vad filmen heter har försökt komma på det själv.
"Do nothing which is of no use."

2006-10-06 06:48
klart det är bekant, längesen jag såg den o ska förmodligen aldrig se om den, senast jag såg den så tyckte man den var grym! Idag vetefan...Men du tänker på filmen "The Last Dragon" Från mitten av åttio-talet där good guy "Leroy" fightas mot bad boy "Sho Nuff"

2006-10-06 08:47
whos the master? - "Sho Nuff"
haha grymmt bra film, eller man tyckte iaf det när den kommer, visst är det i den filmen Leroy fångar en kula mellan tänderna i sista "fighten".. haha kommer ihåg att det aldrig blev sig likt att leka krig efter den filmen..
- Du är död...
- Neeeee jag fångade faktist skottet mellan tänderna!!.... haha brings back memories