världens bästa film.
enligt dig. du får bara svara en. annars får du besök av ett dussin genmuterade tyra-banks med påkar. (och du måste svara också, annars går du ett värre öde till mötes....) och ta det inte på för stort allvar, jag har inte meddelat gud, så du har fortfarande chans att komma till himlen även om du svarar "fel"brazil - terry gilliam
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
Dr. Strangelove Känns rätt klyschigt och låtsas-pretto, men är alltid den filmen som kommer upp i huvudet när det kommer till bästa filmen nånsin.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Valet står mellan Braveheart och Fear and loathing. Braveheart tar nog platsen.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Braveheart utan tvekan.
Anfall är bästa försvar
Pulp Fiction, A Clockwork Orange, första Gudfadern eller Fight Club tror ja de står
pulp ficktion, the heat, fightclub,payback, scarface, gudfadern filmer o ett par till wicked filmer, skiter ifall dom är så kända att det är töntigt att nämna dom o man måste vara som er o säga helt okända filmerna men dom här filmerna är ändå jävligt klockrena..
www.gbg031.se
det var tydligen svårt för vissa att förstå det där med att svara med EN titel... jag säger iallafall groundhog day
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
natural born killers, är inte så kräsen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sunes sommar
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
True Romance
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
"din favoritfilm" heter det..
team america world police. tveklöst.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
rush hour
så kan det vara !
La Haine!
www.projectedwin.blogg.se
The patriot, Braveheart och Gladiator + sagan om ringen trilogin den är sjuk . man kanske inte kan räkna med den som film ^^ den vinner i allt
SLC Punk!
Göteborg på låtsas.
Das Cabinet des Dr Caligari. Terminator 2.
SunTzu P21 språkligt perfekt, politiskt korrekt och etiskt begåvad samt påpekningarnas gud. suck...säg att du är singel.
prinsessan + krigaren blir de nog troligen om jag bara måste välja en... amelie ligger jävligt bra till också.
Jag får nog säga true romance. fast
fletch kommer på en mycket god två, mycket god.
when I play doctor, I play to win
språkligt perfekt, politiskt korrekt och etiskt begåvad samt påpekningarnas gud. suck...säg att du är singel. Hahahaha... ouch!
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
griniga gamla gubbar: http://www.imdb.com/title/tt0120773/
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Gudfadern!
http://kevinseymer.blogspot.com/ Politik och Musik is the Shit!
Skivsamlare
2006-10-01 15:34
http://www.soundcloud.com/adamkross
Allt Om Min Mamma
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
vi hade iaf tur med vädret...
Amelie Från Montmartre
fimp: den är fin.. jag satt o snackade om den med nån igår, kunde inte komma på vad den hette.. så .. tack :) själv tycker jag att i heart huckabees är grymmast. :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
How high "Someone need a hug" HAHAHAHAHAHA :D ...fast de finns ju många bra
Lock, stock and two smoking barrels
ask Beavis, I get nothing Butt-head
"Att återvända".. såg den idag och den känns som den bästa filmen just nu för mig.
Torkel i knipa... Utan tvekan
Watch out so you dont step in the bullshit!
CameraObscura P19 Jag är singel, intresserad? vet inte när jag påpekade nåt sist, tyckte bara det var värt att understryka det eftersom alla trevliga whoa-thugs blir vilda så fort nån nämner bergman i positiv bemärkelse, ett jävla skrikande om pretton och subjektivitet.
Pulp Fiction, Gudfadern
I'm Rich Bitch