Hösten nya serier.
nu e hösten här, masor timmar i mörkret blir perfekt för å kolla på massor nya serier.
här tänkte jag vi kan tipsa, diskutera och dissa nya serier.
nya serier som jag har fått upp ögonen för e.
Heroes(går ej i svergie) En serie som handlar om att de finns vissa människor där ute som har "super-krafter". Under första avsnittet får man följa några karaktärer runt om kring i världen när dom upptäcker deras superkrafter och sen hur deras liv börjas väva samman.
får vibbar av att de kommer bli lite som x-men.
Studio 60 on the Sunset Strip (går ej i svergie) En serie som handlar om bakom kulliserna av en tv-serie som påminner mycket om "saturday night live", de e en drama serie med mycket mörkhumor.
Matthew Perry ifrån vänner har ena huvudrollen. första avsnittet e fylld med massor tv-serie kändisar och känns som denna serie kommer ha massor trevliga gästinhop
Poliser (sänds på svt) "Poliser" är ett drama i åtta avsnitt där polisernas vardag står i centrum, en vardag där brott ska bekämpas, men där även polisernas eget privatliv, deras moral och etiska värderingar, sätter sin prägel på handlingen.
Har sett två av de 8 avsnitt som kommer sändas å måste säga att svensk tv blir bättre och bättre för varje år som går, den här serien kommer antagligen bli sjukt bra enligt mitt tycke, kommer defenitivt följa denna till sitt slut.
bra skådespelare, bra blandning av problem och man får se hur de går till när man ringer 112 :)
serien utspelas sig i Göteborg å de e alltid trevligt, dom filmat massor i mitt område så man känner sig hemma..
Vad har ni för serier som startar nu under denna hösten å rekomendera?
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
|