Crank
Crank Någon mer än jag som har sett denna störtsköna film? Den verkade lite "transporter" style när jag först hittade den men blev riktigt positivt förvånad! Vad tyckte ni?
Carlsberg don´t do circumcisions. But if we did. They´d probobly be the best circumcisions in the world.
Battlerappare
2006-09-29 02:09
hur skön som helst, inte sett en så spännande film på jävligt länge.
:c
Battlerappare
2006-09-29 04:39
nästan samma karaktär hela tiden menar du? jo det tycker jag med, men diggar han som han är i alla rullar ^^
:c
det va fan en sjukt bra rulle, galet gjord.
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with
fy fan va sjuk film :/ men den var jävligt bra! innan han snor taxin och slänger ut taxi chaffisen så säger han nånting så alla hoppar på chaffisen, vad är det han säger? :S
Forumsignatur:
Miklos P20 :: haha vilket cp, skulle verkligen folk hoppa på honom? :/
Forumsignatur:
Moderator
2006-10-23 00:01
Jag tycker inte den är rollen är lik någon annan jag har sett honom göra. Här är han ju verkligen highshot hitman som faktiskt är bra på vad han gör.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Den är så jäkla grym. Jag såg den på en big ass bioskärm med dundrande ljud. Jag kan lova att jag aldrig har varit så pumpad efter en film som med denna. Till och med taglinen är stenhård, "Poison in his veins. Vengeance in his heart." En solklar 10/10 för denna genre :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lätt den mest underhållande filmen på väldigt länge.. fick feta revolver vibbar på den grafiska framtoningen, dock har ju revolver ganska mycket mer hjärna ;)
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
Jason Statham är juh en asskön skådis enligt mej. Gillade filmen som fan. höll på att garva ihjäl när han injecerar Epenephidrin i hissen o dörren öppnas "DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE" hahaha
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
Gillade filmen som fan. höll på att garva ihjäl när han injecerar Epenephidrin i hissen o dörren öppnas Ephedrin?
^^ ? nej se filmen ist.
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
En riktigt skön actionfilm. Sen att Statham är jävligt cool gör ju inte det hel sämre.
Walking the street of dreams
Måste säga att jag inte gilalde den alls, sjukligt bull var den.
Legion=sötast
jäääävligt fet film.....
http://teachmesoul.blogspot.com
den var coolt gjord, snygga filmningar osv... men höll inte riktigt storymässigt tyvärr. en 2/5
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"den var coolt gjord, snygga filmningar osv... men höll inte riktigt storymässigt tyvärr. en 2/5" Det är en actionfilm, story är oväsentligt!
Walking the street of dreams
Diecard Hmm gilalr också asiatisk film mer än hollywood...dock tycker jag fortfarande filmen är smörja. Något jag komemr fortsätta tycka även om du tokgnäller.
Legion=sötast
Fet besvikelse, jag hade inte direkt några förväntingar på filmen men jag trodde att den skulle vara en smula smartare. Tji fick jag.
all fire burns, little baby, you´ll learn
denna film är brilljant! :) störtskön film med massa humor och action, lätt bland dom bästa på väääldigt länge,
((MAAD))
helt klockrent jävla underbar film!!!!!!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
grymt bra film, tempot är ju helt sjukt, grymt bra gjord ocskå. gillar att dom använder goodle earth och inte ens besvärar sig att ta bort loggan
du är kär i mig.
Sämsta dyngan jag sett på länge. Värdelös. Alltså, helt jävla VÄRDELÖS.
Jag såg trailern och tänkte att den ska nog vara ball. Han var ju stenhård i Mean Machine (som pyskopat målisen) och var väl okej i transporter ETT Men efter att ha slutligen sett den så nää.. den var ingen höjdare.
Den är så jävla dålig men på nått sett så jävla sebar, det är något som gör så att man gillar den, beror nog mest på att det är så jävla fartfyllt i hela filmen.. som sagt PissRulle men helt klart något man ska se!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Riktigt skönt gjord film,sticker ut lite från mängden. Statham råcool som alltid..
riktigt många som hatar filmen ser jag :) helt sanslöst hur eran smak är vriden =) den är ju så fartfylld som en action kan bli, tokigheterna bara eskalerar mer och mer igenom filmen, ni som hatar måste ge mig lite facts varför den är så dålig, inte bara att det suger, utan konkret vad som suger osv så jag får insyn i eran smak. t.ex tokfan, du sa ju inte en enda vettig grej i din diss, utan bara såga skiten rakt av utan anledning, få höra lite konkreta saker nu :)
((MAAD))
Så jääääävla skön film! :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
tycker den var rätt skön, förväntade mig inte någon djup handling och makalöst manus direkt. en bra actionfilm helt enkelt. tycker dock att den var rätt jobbigt klippt och så på många ställen...blev lite för mycket coolt-för-coolhetens-skull liksom
Tycker den va helskön :D Slutet är fett som fan :)
^ Smart sagt.
den måste man se idag
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
haha shit vilken flipp han får på efedrinet där när han springer ut från hissen
chase the clouds away
Lite halv baserad på GTA om ni itne visste!
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
Länge sen jag såg en så bra ny engelskspråkig action.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Haha så jävla raggig rulle..kul att han är flippad igenom hela filmen och skiter i allt!
// be the change you wanna see in the world
ska se den idag eller imorgon hade jag tänkt, kommer bli ganska intressant eftersom varannat inlägg här säger "värdelös" och varannat säger "skitgrym"... ^^
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Jag vet inte vad för konkret jag kan säga. jag hade bara höga förväntingar och den avr inte lika bra som jag tänkt mig. men den sög inte. Alltså det kändes som man väntade sig ännu häftigare grejer och ännu mer action när man såg trailern. Den kändes lite platt när man såg själva filmen, synd men sant (för min del iaf). Jag ger den 5/10. För att storyn är ball, men bara 5 för den kunde gjorts ballare, den kändes tunn.
Den är helt okej alltså, lite halvschizad bara!
davve_d Behöver jag påpeka mer än det faktum att dom skriker "I´m gonna kill you muthafucka! " minst 200ggr i filmen? Äääh jag vet inte riktigt. Är inte så mycket för hjärndött pangpang.
Såg den precis, så jävla sjuk och så jävla cool!! Haha ballas var ju när han skrev "DIEE!" när han skulle ut från hissen. Och när han satte på bruden bland asiaterna var sjukt också =D
Sluta säg efedrin. det är inte efedrin, bara för att det medecinska namnet uttalas liknande.. han injeccerar rent adrenalin.. efedrin är fan inte ens i närheten av det.
mama said knock you out