Onda dockan filmen inspirerad på verklig händelse?
Childs Play was inspired by an incident in Southwestern France that took place in December 1967. Story went like this, to the best of my recollection. Police were summoned to a small house in a village in Southwest France. There they found 3 bodies, a man and woman and a small girl stabbed and slashed to death. Nearby the found an antique porcelain doll with a bizarre looking face "almost evil" to quote one of the police officers. Even stranger, the doll's dress was soaked in blood and its hands clutched a knife. The officers thought it was a prank by some sadistic killer, until the dolls "eyes glowed red and repeated the word MURDER, MURDER" over and over. The cops being supersitious and out of fear, tossed the doll into the fireplace and burned it, all the while the doll let out "screams of agony". No other murderer was found, no evidence pointing to breaking or entering or anything so the only conclusion the authorities came to that this "evil" doll somehow commited the murders. saxat ur IMDB.com. Lite läskigt.. :/
Aja, det där låter väldigt sjukt. Mn får väl hoppas på att det är sant!
Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.
Jo Fridge det e därför jag placerade ett frågetecken i rubriken
HA HA HA HA HA HA =) givetvis är det sant att en dokka dödat tre personer... HAH A
((MAAD))
fridge, mm men det är ju inte sant, det är därför. om en dokka hade levt, varför nu inte dokumentera den då.
((MAAD))
Jag skulle som fan kasta in dockan i elden om den börja snacka ! Haha helvete som om ja redan inte e nog rädd för dom jävla porslinsdockorna
Det var jag som mördade dom
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
där kommer den mogna arj-som-fan in å förstör tråden.... bort me dej! pest!
är det den svenska titlen på Chucky filmerna eller
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Jo men det e som att säga att du inte skulle skjuta ... Bigfoot om du såg han... :P
fridge: skönt att felet du hittar är att polisen eldade upp bevismaterial och inte det att den onda lilla dockans ögon började lysa och den började chanta murder ;)
all fire burns, little baby, you´ll learn
Det är klart att en docka mördade dem!
och bigfoot är snäll det har jag sett på film...
någon är kär i mig...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Och mig med tydligen, wow... Men seriöst mannen... FUBAR
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
läääskigt :S
SKU - SKU - SKULASON!
Moderator
2006-09-08 11:26
Porslin....brinner det?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
"Porslinets ingredienser smälter vid mycket hög temperatur (12-1300 grader)." -Wikipedia Tvivlar på att en vanlig brasa brinner i så höga temperaturer. Det kan bara betyda en sak... she's still out there! :O
Walking the street of dreams
"Fråga Rhetoric P21 eller Psycholess P26 så fyller de säkert i någon teori om hur dockan mördat familjen." :rofl:
Naizo Det var ju en ond docka, int en vanlig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är därför man inte ska ha eller beblanda sig med dockor, satans påfund
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kan inte annat än hålla med, äckliga små saker.
att de slängde dockan i elden och var rädda kanske beror på att året var 1967 och att många var vidskepliga av sig.. och att dna tester i kom förrens 80-talet... ;)
inte kom förräns 80-talet
Skivsamlare
2006-09-10 04:56
men va fan! det finns flera gamla spökhistorier med dockor som mördat barn. jag törs nästan lova att flera av dem kom tidigare än denna. Anledningen att sånna historier hittats på, tror jag, är att porslindockor ser rätt obehangliga ut.
Jag är jultomten!
Man ska inte tycka så mycket här på whoa.. De blir bäst så