I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Två kanalfrågor.

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2006-09-05 00:19

Två kanalfrågor.

Hej, jag kan inte så mycket om TV.

FRÅGA 1:
Försökte ställa in ZTV eftersom den försvann iochmed att sexan tog dess platts. Letade igenom alltihopa men fann den aldrig. Vad göra?? Jag vet inte ifall de har någon betydelse men i vörigt har jag kanalerna: svt 1 och 2, trean, fyran, femman, sexan, MTV, eurosport, discovery (typ mix eller nåt), finsk TV, öppna kanalen och kanske några fler mindre kanaler. Måste få se lite på ZTV, det var så länge sen.

FRÅGA 2:
I min jakt på den försvunna kanalen hittade jag en skitmysko kanal. På svart botten visades ett vitt diagram (som en såndär hjärrtmätare i sjukhusfilmer) som ändrades skitfort hela tiden. Runt diagramet fanns en massa konstiga förkortningar och siffror. Det enda jag begrep mig på var datumet som stod längst upp i ena hörnet. Varje gång jag har kollat till kanalen sen dess har det vara som sak som visats.. spooky. Någon som vet vad det är?

tack så mycket

tag ett stycke bro
tag ett stycke brand
blanda, skrik ageri