8 Mile 2?
nån som vet om de kommer komma nån tvåa?
inget planert inom de nämsta åren verkar det spm
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
eminem dör ju inte i 8 mile
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Uhm, du kanske har sett fel film stefanione, såvitt jag minns (och kollat upp nu) så dör inte alls B-Rabbit i filmen?
"mm du tror att de kommer en 2a när eminem dog i 1an? smart" haha, kul när folk ska spela smarta när de har så grovt fel:P
http://www.myspace.com/kpeemusic Martin Zamora - Skunk Fiction mixtape ute SNART! FET SKIT!
vissa förstår inte ironi eminem dog visst
kommer inte ihåg hur den slutade...dog han?
Ni måste sett den vanliga verran för i collectors edition så får man se b-rabbit bli gammal och grå, men han rappar fortfarande, hela klicken på en veranda nere i södern där de levde i ett stort hiphop kollektiv, m&m, diarre, halv dollarn och allihopa..
eminem dog med idén till att göra en uppföljare
Get Random!
Eminem sa till regisören av 8 mile att han aldrig igen skulle göra film och regisören förstod att han var allvarlig. Vore dock soft om de gjorde en uppföljare och sen kan den handla om hur B-rabbit gör en bunt mindre talangfulla snubbar kända, säg dom kan heta.. hm.. C12 i filmen..
facebook.com/idiomatisk - fan page
bra att du har koll
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahhahah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vafan äre för film ni har sett, eminem battlar sönder papa doc i slutet av filmen, å de hela slutar med att han går tillbaks till sitt jobb och så kommer lose yourself låten...
double-t vafan äre för nått du rökt då du antog att folket här inne var seriösa?
facebook.com/idiomatisk - fan page
hahahaha bästa tråden på länge!
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
haha vilken tråd :P
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
han måste vara ny i whoa-forumen.. hehe.. funny shit btw..
smo
hahaha värd tråd ^^
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
B Rabbit ska det givetvis vara...inte B Rappit...:)
www.plaingold.com
Rubio - de e skillnad på eminem (8 mile) och 50 cent (get rich or die tryin). många i den här tråden är jävligt höga, eller så blandar dom ihop 8 mile och get rich or die tryin ( där fifty vrikar foten, men han dör fan inte )
double-t : Jo, visst är det skillnad. 50 Cents karaktär spelar ju son till B-Rabbit, så det är klart att de inte är samma person. Sedan är storyn lite annorlunda. Men så är det alltid med bra uppföljare. Ska de vara bra så ska storyn ha ändrats lite. 50 Cent dör visst i Get Rich... iallafall i den oklippta versionen.
www.plaingold.com
stefanione " haha, kul när folk är så jävla dumma att dom inte förstår ironi:P" Det är ännu roligare när de som trodde sig ha rätt har fel och försöker skylla på att de var ironiska!
Jag googlade lite alldeles nyss och hittade att det kommer att komma en två där brittany känner en så stor skuld till b rabbit så hon börjar att rappa och kommer högt på gangster listan och blir att hänga med dom stora grabbarna, men det ska komma upp mer om filmen på imdb.com lite senare i höst. så alla kan se fram emot en lysnade film. BTW Samuel l jacson ska inte medverka i denna produktion, han tackade nej till det han ska däremot medverka i wild boys där han ska handskas med ormar. Avsnittet heter "snakes in a bush"
Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.
bolla_biff: du var inte rolig tycker jag :(
Det är ännu roligare när de som trodde sig ha rätt har fel och försöker skylla på att de var ironiska! Fast alla utom double-t har nog varit ironiska hela tiden. Jag tog stefaniones första inlägg som ironi iallafall. Antingen det eller så har han inte alls sett filmen.
www.plaingold.com
. Det sägs att hans son ska spelas av Samuel L Jackson, vi får se hur det blir med det. ahahahaha fyfan va bra
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder